EI Tom of Finland -postimerkkiä Suomeen!

Kommentoitu viesti

JuhaniH

#1880 Re: Filatelia vie sotaan Venäjän kanssa

25.05.2014 21:46

#1842: - Filatelia vie sotaan Venäjän kanssa

Mukavaa, että profetiani oli Sinustakin jotenkin hieno; vai oliko kommentissasi jonkun verran ironiaa ?. Oli miten oli, niin Venäjän suorittamat ilmatilaloukkaukset ovat olleet viime aikoina näkyvästi esillä mediassa. Puolustusvoimain komentaja eilen aamuteeveessä pitkään ko. asiaa selitteli ja uusintalähetys oli nyt myöhäisillan ohjelmistossa.

1800-luvulla käytiin verinen Krimin-sota, jolla oli merkittäviä vaikutuksia myös Suumen Suuriruhtinaskunalle. Nyt taas Krimistä on ollut kansainvälistä kiistaa ja kohua, kun on kyse Ukrainan kriisistä. Taas heijannaisvaikutuksia Suomen suuntaan on ilmennyt ja uskon, että lisää ikäviä tapahtumia Suomelle on tulossa. Tämä ei ole siis profetioimista, vaan silkkaa faktatietojen perusteella tapahtuvaa pohdintaa.

Jos Venäjä hyökkää Suomeen, niin en minä sitä pahakseni pistä, jos homot innokkaasti nousevat maatamme puolustamaan. Onhan tällaista ennenkin tapahtunut. Ns. homopostimerkit elävät omaa elämäänsä Itellan siunaamina. Syksyllä kuulemma varsinainen postimerkin julkaisu tapahtuu. Katsotaan nyt sitten, tuleeko kesän mittaan minkälaisia ilmatilanloukkauksia Venäjän suunnalta. Metsäpalot yleensä hellekesinä itärajan takana riehuvat ja sieltä savupilviä on taas kovasti tänne päin odotettavissa.

Paljon olen jo kirjoitellut tähän ketjuun ja jonkun verran profetoinutkin. Kovia kommentteja olen myös pistänyt, enkä niitä keneltäkään anteeksi pyytele. Kristityn on kirjoituksistaan vastattava ensisijaisesti Jumalalle, mutta tarkoitushakuisesti ei pitäisi silti ketään ihmisiä loukata. Kristittykin saa toki joskus suuttua, ei kaikkea tarvitse hiljaisesti vastaan ottaa, jos kokee että loukkauksia kovasti tulee. Mutta ei tässä edes kovasti sellaisiakaan ole ilmennyt. Jos minua kutsutaan hihhuliksi, niin sitäkin pidän lähinnä kunnian osoituksena.

Vastaukset


Vieras

#1885 Re: Re: Filatelia vie sotaan Venäjän kanssa

2014-05-26 07:41:31

#1880: JuhaniH - Re: Filatelia vie sotaan Venäjän kanssa

1800-luvulla käytiin verinen Krimin-sota, jolla oli merkittäviä vaikutuksia myös Suumen Suuriruhtinaskunalle.

Katsotaan nyt sitten, tuleeko kesän mittaan minkälaisia ilmatilanloukkauksia Venäjän suunnalta. Metsäpalot yleensä hellekesinä itärajan takana riehuvat ja sieltä savupilviä on taas kovasti tänne päin odotettavissa. Kristityn on kirjoituksistaan vastattava ensisijaisesti Jumalalle, mutta tarkoitushakuisesti ei pitäisi silti ketään ihmisiä loukata.

 

Olisivatko ne merkittävät vaikutukset voineet johtua siitä, että Suumen suuriruhtinaskunta oli Krimin sodan toisena osapuolena olleen Venäjän keisarikunnan osa?

Mutta onpa hienoa tietää, että profetian mukaan ToF-pienoiarkki aiheuttaa lisää ilmatilan loukkauksia ja metsäpaloja. Sekin on kiinnostavaa, että kristityn ei tarvitse välittää kirjoitellessaan julkisuutten mitään Suomen lainsäädännöstä, vaan ainoastaan Raamatun Sanasta. Tähän suuntaahan sisäkirkkoministeri Päivi Räsänenkin viime kesänä möläytti.

Outoa muuten, että Herran oma puolue jäi ilman europarlamenttiedustajaa. Ei auttanut edes se, että itse Räsäskä oli ehdokkaana. Ääniprosentti ylsi juuri ja juuri viiden yläpuolelle. Kyllä tämäkin katastrofi johtuu ToF-pienoisarkista.