Vetoomus: NATO, isäntämaasopimus ja Suomen laki

Kommentoitu viesti


Vieras

#134 Re: Tuolta perspektiiviä aiheeseen

03.09.2014 20:05

#133: vieras - Tuolta perspektiiviä aiheeseen 

 Ihme satuja taas. Kyllä jenkit olivat ihan sodassa mukana, eli ei kauheesti "tuettu molempia osapuolia". Joko et ole käynyt päivääkään koulua, tai sitten härskisti valehtelet Putinin käskystä. Kumpi olet, tyhmä vai petturi?

Vastaukset

Suomalainen makkaranpurija

#136 Re: Re: Tuolta perspektiiviä aiheeseen

2014-09-04 05:19:14

#134: - Re: Tuolta perspektiiviä aiheeseen 

 Totta kai USA:n kansa oli mukana toidessa maailmansodassa, hyvä vieras. Joka luulee että jokainen ei tiedä sitä on itse typerä ihminen. 

 En ole tyhmä en petturi, mutta minkä minä voin sille että sinun medioissasi ei tätäkään historiallista asiaa ole kerrottu.

Haluaisin että pieni, heikko maa ei luottaisi Natoon, koska tiukan paikan tullen historiassa ei ole pidetty yhtäkään sopimusta, jos se on vaikea pitää, niinkuin meidän kanssa tulee olemaan. Petimme itse jopa saksalaiset aseveljemme, joten ansaitsemme kokea Natolta saman petoksen ja tulemme kokemaankin jos sinne menemme.

Pointti olikin se koko tekstissä, että USA:n kansan joka HELvetin sotaan ajava porukka -------  on sama joka siis rahoitti ja velkautti tuon toisenkin sodan molemmat osapuolet, he hyötyvät sodista, koska he omistavat aseteollisuuden ja rahan, jota he luovat ja jakavat kansalleen ja sille vastapuolellekin saadakseen hyötyä sodista.

Nopea googlaaminen tuotti tämän tuloksen, toki aiheesta on paljon muuallakin tekstiä.

http://www.kristitynfoorumi.fi/hitlerintuki.htm