tuoksuton

Kommentoitu viesti

Ei haju- vaan hajusteyliherkkä!

#74 Joudun aina itse väistymään

16.10.2014 11:40

Ärsyttävintä on ollut, kun olen joutunut keskeyttämään ammatillisen koulutuksen pakollisen kurssin toisen opiskelijan hajusteiden vuoksi. Olin ystävällisessä hengessä kertonut jo pari kertaa kyseiselle kurssikaverilleni hajusteyliherkkyydestäni ja mitä se tarkoittaa käytännössä. Sitten jouduimme pienen pieneen luokkaan ja sain paniikkikohtauksen, koska en saanut henkeä. Opettaja suositteli, että minä keskeytän kurssin ja väitti ettei se aiheuta ongelmia kurssin ollessa jo loppupuolella. Olin silloin muita opiskelijoita edellä ja käytin osan ajasta muiden neuvomiseen. Silti sain keskiarvoa huonomman arvosanan – syynä kurssin keskeyttäminen.
Lahden Salpauksen opettajien ammattitaito kaipaisi kohennusta. Mutta näinhän se meillä menee: kiusauksen kohde saa kärsiä ja väistyä ja kiusaajat jatkavat niinkuin ennenkin.

Vastaukset

on se väärin

#84 Re: Joudun aina itse väistymään

2014-12-03 06:58:13

#74: Ei haju- vaan hajusteyliherkkä! - Joudun aina itse väistymään 

 niin sellainen pieni pyyntö muilta. Eikö sitä voisi olla käyttämättä hajuvettä. Onko se niin vaikeaa. Kysymyksessä on oikea sairaus ja kiusallinen vaiva.  Ikävää, että oli ammattitaidoton opettaja.