Sutta ei suojella tappamalla

Kommentoitu viesti

ex suojelija

#34 naurettavaa

26.02.2015 19:39

tällaisen adressin voi huoletta tunkea sinne minne aurinko ei paista ! Ja vielä kun katsoo allekirjoittaneiden listaa niin alle 1% asuu susialueella joten betoneissa asuvat nettisuojelijat voivat alkaa suojelemaan vaikka Austraalian liemikilpikonnia koska tietävät niistä takuulla yhtä paljon kuin petoeläimestä jota sudeksikin kutsutaan Ehkä naurettavin adressi mihin ikinä olen törmännyt eikä vähiten sen vuoksi kun katsoo allekirjoittaneiden nimilistaa ja kotipaikkakuntia !

Vastaukset


Vieras

#35 Re: naurettavaa

2015-02-27 00:40:00

#34: ex suojelija - naurettavaa 

 Heti kun sinä alat suojelemaan susia, minä alan suojelemaan vaikka niitä liemikilpikonnia. En kuitenkaan yhdy väitteeseesi tiedon puutteesta. Luulen että tiedon ja empatian puute löytyy juuri sieltä sun tietokoneen ja tuolin välistä. 

Osoitelistan perusteella sinä et voi määrittää mistä me olemme lähtöisin, nykyinen asuinpaikka ei sitä kerro ja mitkä meidän kokemuksemme sudesta ovat.

Epäilen, että meillä suojelijoilla on siitä sen verran kokemusperäistä tietoa, että sinä joka tuskin olet sutta nähnyt tai mitään sen käytöksestä tiedät, taitaisit sen kisan hävitä. Esson baari-tarinat kun eivät taida olla niitä totuudenmukaisimpia.

 


Vieras

#41 Re: naurettavaa

2015-02-28 11:58:07

#34: ex suojelija - naurettavaa 

 Joo, asun Espoossa,  en kuitenkaan  "betonissa". Tossa  parinsadan metrin pässsä alkavassa metsässä  liikkuu ilveksiä,   ja pienempiä otuksia  toki myös  . Karhunkin tiedetään ihan tässä lähiestöllä liikkuneen  muutamaan otteeseen ( ehkä ohikulkunmatkalla oleva nuori yksilö ??) Kukaan ei täällä kurkku suorana huuda että ne pitäisi tapppaa.