Tuottajalle reilumpi osuus ruoan hinnasta - Producenterna är värda ett rättvisare pris för maten

Kommentoitu viesti

KAUKO HORTTANAINEN

#114 Re:NUORET VILJELIJÄT OLETTE ITSE SE SYY

26.04.2015 10:53

#101: -  

 TEHÄN TYKKÄÄTTE VAAN AJELLA TUKIRAHOILLA OSTETUILLA KONEILLA JA HÄRSKIMMÄT AJELEE ARVOKKAILLA MERSUILLA KUN NAAPURILLAKIN ON.OISKO ALETTAVA OIKEESTI TÖIHIN JA JÄTETTÄVÄ MYRKYT POIS PELLOILTA,KATSOKAAS EI MYRKKYTETYSTÄ TAVARASTA VOI MAKSAA.

EU:n TARKOITUS SUOMEN OSALTA ON ROMUTTAA KAIKKI MITKÄ SUOMESSA ON TUOTTANUT HYVIN EU:n TUETKIN ENSIN ANNETAAN SUOMELLE MUTTA KAIKKI PERITÄÄN YLISUURINA MAKSUINA JOKA ON VUOSITTAIN ETTÄ SAAMME OLLA MAFIA EU:ssa EU MÄÄRÄÄ HINTA TASON SUOMESSA.

KERTOKAA MITÄ SUOMI ON HYÖTYNYT EU:sta.

sotilaallinen yhteistyö veisi suomen konkurssiin,EU ON TOSIPETOLLINEN UHKAILIJA.

Vastaukset

Minähän se..

#116 Re: Re:NUORET VILJELIJÄT OLETTE ITSE SE SYY

2015-04-26 13:02:20

#114: KAUKO HORTTANAINEN - Re:NUORET VILJELIJÄT OLETTE ITSE SE SYY  

 Oliko tämä kaikki 100%tietoa? Ei tainnut olla, ei lähelläkään sitä. Kasvaneet pinta-alat nyt vain sattuvat tarvitsemaan ne isot koneet ja uudet koneet lisäävät jaksamista, toki työt hoituu kyllä niillä -70 luvun foordeillakin, mutta kuka sellaisella jaksaa painaa 15 tunnin työpäivää? Hyvin harvalla viljelijällä on varaa siihen kalliiseen mersuun, kyllä sen mersun hinta menee ihan johonkin muuhun. Avaas vähän tätä "myrkyttämistä" henkilökohtaisesti itsekin vastustan glyfon käyttöä, mutta en näe syytä miksi turvallisiksi osoitettuja kasvinsuojeluaineita ei saisi käyttää. Myös netissä voi olla "huutamatta" joten opettelethan kirjoittamaan.