Eläkkeensaajan asumistukea ei saa laskea yleisen asumistuen tasolle

Kommentoitu viesti


Vieras

#21 Re:

09.06.2015 17:48

#15: -  

 Minä sain Paavo Arhinmäeltä inhimillisen ja ymmärtäväisen viestin. Hän aikoi tehdä kaikkensa, että nämä törkeät leikkaukset eivät menisi läpi. Soini kirjoitti minulle, että takuueläkkeeseen tulee 22e korotus ja aina voi hakea toimeentulotukea. Lupasi myös kammeta leikkauksia vastaan, jota on nyt kuitenkin vaikea uskoa. Porhot, Stubb ja Sipilä, eivät ole vaivautuneet vastaamaan ja mitäpä muuta heiltä voisi odottaakaan!!!

Vastaukset


Vieras

#23 Re: Re:

2015-06-09 18:04:59

#21: - Re:  

 Eikö Soini tajua,ei 22€ korotus takuueläkkeeseen vaikuta eläkeläisen toimeentuloon mitenkään,kun asumistuesta viedään yli 100:kin €.Ja että voi ihan hakea toimeentulotukea...eläisikö Soini itse perusturvalla????Ja kenelle tukea myönnetään ja minkä verran,jatkuva huoli toimeentulosta.Milloin toimeentulotuki on muuttunut tilapäisestä toimeentulon tukemisesta,kymmeniä vuosia jatkuvaksi tueksi???Siihen sitä ei ole tarkoitettu...ei sillä pärjää pitempiä aikoja kun ei sillä voi hankkia kun ihan kaikista välttämättömimmän....Soiniin ei voi luottaa,nyt on saatava muita päättäjiä tukemaan ettei eläkkeensaajan asumistukeen saa tehdä muutosta tähän suuntaan.


Vieras

#24 Re: Re:

2015-06-09 18:30:54

#21: - Re:  

 Eikö tää asia kuuluisi sosiaali ja terveysministeri Mäntylälle ps ,miten sairaita vanhuksia voidaan kohdella näin.

pistetään kuolemaan toimeentulotuelle joo.Vanhus on noille porvareille pelkkä taakka kun pitää päästä nyt meistä nopeasti eroon. ihme kun palpattavat jo eutanan sallimisesta..Minä ainakin haluaisin jo sellaisen nopeasti ei toimeentulotuella eläminen hautaan asti ole muuta kuin hidasta kiduttamista.

vbs

#34 Re: Re:

2015-06-16 14:35:15

#21: - Re:  

 sain tuula haataiselta viestin ja kirjoitti paljon asiaa.aikovat taistella tätä vastaan ja tämä on tosi törkeä leikkaus ja haatainen kirjoitti,että tällä leikkauksella ei suomen talous nouse.