Biologisen isän oikeudet

Kommentoitu viesti

Erkki Laakso
Sapsalampi

#13 Lapsen oikeudet biologiseen identiteettiin

25.06.2009 05:38

Sain KKO:lta päätöksen 23.6.09 valituslupapyyntööni, jota osasin odottaakin, kun jo sitä ennen oli Euroopan ihmisoikeustuomioistuin "seulonut" 3 viikon käsittelyssä yksilövalitukseni *tyhjäksi*! Valitustani ei luonnollisestikaan otettu tutkittavaksi ja myönnetty valituslupaa?

Olen tullut ehdottomasti siihen tulokseen, että suomeen pitäisi perustaa perustuslakituomioistuin. Hovioikeudet ovat hampaattomia ja KKO on kyvytön/haluton ennakkotapaustuomioistuimena ottamaa *vaikeita* asioita tutkittavakseen.

Olen nyt toistamiseen jäänyt jonkilaiseksi "jeesukseksi" roikkumaan, kun olen yrittänyt saada isyyden vahvistuskannetta Jacob Södermanille! Hänellä kertakaikkisesti on suojanaan *liian suuri juristeriakupla*, ettei sen läpi ole päässyt.

Ohessa linkki, mikäli jotakuta asia kiinnostaa:

http://erkkikalevilaakso.blogspot.com/

Vastaukset

Vieras seuraaja

#18 Re: Lapsen oikeudet biologiseen identiteettiin

2010-10-29 06:50:01

#13: Erkki Laakso - Lapsen oikeudet biologiseen identiteettiin 

 Olen ehdottomasti samaa mieltä, että Suomi tarvitsee  PERUSTUSLAKITUOMIOISTUIMEN.  Pyydä erkki jotain kansanedustajaa väsäämään laialoite tuon tuomioistimen perustamiseksi. Saman tien on lakkautettava eduskunnan oikeusasiameihen ja oikeuskanslerin toimistot. Noista virastoista tyhjää saa pyytämättäkin.  Isän DNA-tutkiminen onnistuu (luulisin) kun menee eduskunnan kuppilaan ja ottaa juomalasin, josta isäehdokas on juonut. Siitä jää dna:n ottoa varten jälki ja yksityisen tutkimulaitoksen avulla onnistuu dna tuloksen määritys. Jos tulee tulos 98 % päälle, niin siinä se ja isyyttä vahvistuttamaan.