Juha Sipilä pois hallituksesta.

Kommentoitu viesti


Vieras

#6

10.09.2015 12:47

Juha Sipilän pienin rikos on epäeettinen vaalityö. Adressin perustelut olivat todella huonot, mutta päämäärä oikea: Sipilä POIS hallituksesta ja ylipäätään kaikista viroista, missä voi tuhota lisää suomalaisten elämää. Jos kyseistä henkilöä ei saada pois ajoissa, koko Suomen tulevaisuus on tuhottu.

Vastaukset


Vieras

#174 Re:

2015-10-03 13:45:42

#6: -  

Epäeettisyys on iso asia.

Koska Sipilällä ei ole minkäänlaista moraalia poliittisessa toiminnassa, siitä syystä Suomen tämän hetkinen poliittinen tilanne on järkyttävä.

 Adressin perustelut on mun kokemus hyväksikäytöstä sekä siitä, että miksi ylipäätään koko ukko (Sipilä) on vallassa. Meillä piti soittaa koko Suomen Keskusta järjestyksessä läpi ja tehdä vaalityötä edukuntavaaleihin. Mainostettiin sitten päivätöikseen Sipilää.

Ihan turha tulla sellaisen henkilön inttämään, joka ei ollut itse katsomassa läheltä. Työtön osallistui työvoimakoulutukseen ja sai työttömyyspäivärahan lisäksi kulukorvausta 9€/päivä.

 

Piia Johanna Kronbäck

#312 Re: Adressin perustelut

2019-11-04 20:31:04

#6: -  

Hei,

kun tein tämän adressin vuosia sitten niin perustelin sen omalla kokemuksella Sipilän toiminnasta, jossa jouduin työttömänä työnhakijana tekemään hänelle vaalityötä, joka oli puettu TE-toimiston työllistämiskurssiksi. Sittemmin sain irrotettua itseni työvoimakoulutuksesta kun työllistyin kaupungin lastensuojelun sosiaalityöntekijän määräaikaiseen virkaan. Näin ollen TE-toimisto hyväksyi sen että irrottaudun TE-toimiston myynnin ja markkinoinnin koulutuksesta.

Mikäli olet sitä mieltä, että politiikko joka haluaa ääniä voi käyttää vaalirahoitukseensa työttömiä työnhakijoita kerätäkeen rahaa niin olen ihmeissäni, että olette edelleen sitä mieltä, että perustelu on heikko.

Eihän nyt jumalauta demokratia toimi niin, että polittiiko värvää työttömät työnhakijat työvoimakoulutukseen rahoittaakseen vaalikamppanjansa.

Seuraavaksi laittanen addressin aktiivimallista ja sekin lienee - liian heikko idea :D

 

Parempaa päivän jatkoa itse kullekkin.

 

Ystävällisin terveisin,

Johanna Kronbäck