Vastustamme Uuteenkaupunkiin kaavailtavaa vastaanottokeskusta.

Kommentoitu viesti

Vieras

#164 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

30.11.2015 20:19

#159: Heivain - Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Tietoa on yllin kyllin saatavissa monistakin lähteistä jos sitä vain haluaa etsiä. Suomesta ja ulkomailta. Kaikki kuitenkaan eivät kykene tai halua ottaa sitä vastaan ja mieluummin sulkevat silmänsä maailman ja ihmisten pahuudelta.

Raiskatuiksi joutuneet tytöt nimenomaan yrittivät tutustua pakolaisiin ja kuinka heille kävikään? Liian moni on myös joutunut ahdistelun kohteeksi ilman minkäänlaisia tutustumisaikeita. Onko ahdistelun ja raiskauksien syy siis tytöissä itsessään kun he hylkivät näitä pakolaismiehiä? Eikä siis uskonnoissa ja kulttuureissa, joiden parissa kasvaneiden mielessä naisella on ainoastaan käyttöarvo ja hän on sukunsa miesten omaisuutta?

Vastaukset

ei muslimeja tänne

#166 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-12-01 05:44:35

#164: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Olin joukossanne ilmaisemassa mielipidettä ettemme halua pakolaiskeskusta Uuteenkaupunkiin.

Myöskin oli ensimmäinen mielipiteen ilmaisuni, kadulla minulle tuntemattomien ihmisten keskellä joite en tunne , tunnen vain sen asia minkä vuoksi he ovat kokoontuneet paikalle, itse kyllä sen tiedän jotta haluan ehkä painottaa hieman eri asioita enemmän ja eri tavalla ja näen tämän pakolaisvirran vastustamisen ja syitten selvittämisen niin tärkeänä , ettei siihen puuttumatta enää voi olla.

Poliittinen ja media keskustelu ei ole maassamme kohdallaan, kaikkien ja kaikenlaisten mielipiteitten esilletulo on todella tärkeää,mutta vahvemman ääni kuuluu selvemmin , siksipä kehoitankin kuuntelemaan niitten ääntä jotka eivät puhu , uskontojen, politiikan, median eikä rahan äänellä !

Keskustelu on varmaankin mielenkiintoista ja paljon tunteita herättävää, mutta voimavaroja kuluu liiaksi tähän kaikkeen.