Koirakuiskaaja Cesar Millan pois TV:stä

Kommentoitu viesti

dogi
Vieras

#14 Cesar vs Victoria

02.06.2010 18:06

Miettikääpä pystyisikö Victoria hallitsemaan isoa laumaa namipaloilla houkuttelemalla? Takuulla ei.

Vastaukset

Vieras
Vieras

#177 Re: Cesar vs Victoria

2011-01-21 21:35:28

#14: dogi - Cesar vs Victoria 

 Juu! Mutta Victorian tehtävä on kouluttaakoira eli hän on koiran kouluttaja mutta Cesar on koirapsygoligi! Niissä on aika suuri ero

Cesar is <3
Vieras

#235 Re: Cesar vs Victoria

2011-02-03 18:31:28

#14: dogi - Cesar vs Victoria 

Samaa mieltä täysin!!

ja usein käy niin ettei yksinkertaisesti Victoria ole saanut koiraan kuria.
Victorialla ei ole rahkeita saada todella agressiivista koiraa välttämättä kuntoon vaan koira joudutaan lopettamaan.

Ja nimen omaan Victoria on koirankouluttaja Cesar koirakuiskaaja.

Kateellisten panettelua koko adressi, joko ihmiset jotka tähän kirjoittavat omistavat koiran, mikä ei vaadi vahvaluontoisen koiran koulutusta tai luulevat, että koiran ja lapsen kuuluisi saada sama kohtelu/kasvatus.. Molemmat vaativat kuria ja rakkautta, mutta KOIRAT EIVÄT OLE LAPSIA. En ole koskaan nähnyt Cesarin olevan turhautunut tai vihainen koiralle koulutuksessa.

 

Omiin koiriin on tehonnut Cesarin vinkit erittäin hyvin. Bulli kasvatettu luettuani Cesarin kirjan: How to raise a perfect puppy. Ja "täydellinen" se onkin!! Olen myös lukenut hänen kirjansa: Laumanjohtaja
Bulldoggi on myös kehittynyt koirana ja etenkin minä laumanjohtajana.

NÄIHIN EI OLE KÄYTETTY MINKÄÄN NÄKÖISTÄ VÄKIVALTAA!!!

 

Silmät meinasivat tippua päästä kun näin tämän adressin..  Mitäs TV:stä sitten poistettaisiin???

 

 

 


Vieras

#448 Re: Cesar vs Victoria

2011-07-28 13:50:02

#14: dogi - Cesar vs Victoria 

 Olen sama mieltä. Ei aina ole namipaloja taskussa. Mitä jos koira tottelee vain kun saa namin? Victoriaa on mukavaa katsella, mutta Cesarin menetelmät ovat paremmat.


Vieras

#660 osuvasti ilmaistu! :D juurikin näin!Re: Cesar vs Victoria

2012-11-23 18:58:10