Koirakuiskaaja Cesar Millan pois TV:stä

Kommentoitu viesti

Eläinaktivisti
Vieras

#15 Cesar Millan

03.06.2010 01:49

Minäkään en ymmärrä tällaista kohua vaikka kuulun useampaan eläinsuojeluyhdistykseen. Ajatelkaapa kuinka monta koiraa Cesar on pelastanut kuolemantuomiolta! Mieshän on nero! Taitaa kateelliset olla asialla. Ihailen häntä erittäin paljon.

 

Vastaukset

Vieras
Vieras

#117 Re: Cesar Millan

2010-12-01 22:22:44

#15: Eläinaktivisti - Cesar Millan 

Niin paljon apua on Cesarista minulle ollut, että erosin SEYstä, kun se julisti Cesarin pannaan. Harmittelivat siellä, että en kuulemma arvosta heidän työtään. Arvostin sitä jo silloin, kun nykyinen toiminnanjohtaja oli vaippaikäinen ja arvostan edelleenkin, annan rahaa kampanjoihin, mutta en jäsenmaksun muodossa enää.

Jotkut hokee tuota "koira ei ole susi" -hokemaa täällä, ikäänkuin Cesar perustaisi toimensa oppiin susista. Cesar itse sanoo maalla kasvaessaan jo lapsena seuranneensa koiralaumoja, heillä kotonakin oli paljon koiria. Hän on varmaan samaa mieltä siitä, että koira ei ole susi.

Vieras
Vieras

#372 Re: Cesar Millan

2011-03-15 21:28:39

#15: Eläinaktivisti - Cesar Millan 

 Olen ihan samaa mieltä! Kateelliset asialla! Victoria on ihan huono Cesariin verrattuna, jonka käsittelemistä koirista tulee iloisia luottavaisia olentoja joka jaksossa!!