Terhi Kiemunki ulos eduskunnasta

Kommentoitu viesti


Vieras

#17

21.03.2016 10:17

Persut eivät itse harjaa vaan tukevat rasistejaan. Nyt on aika normaalien ihmisten harjata ja näyttää, ettei kiemungit kuulu suomeen vaikuttamaan ihmisten ja lasten asioihin. Kiemungit ovat juuri niitä, jotka eivät ole koskaan itse sopeutuneet suomeen. Voi kun voisi karkoittaa :-/ 

Vastaukset


Vieras

#1295 Re:

2016-04-06 17:55:21

#17: -  

 Ja muslimitko on sopeutuneet? Te suvakit aina luulette, että sopeutuminen tarkoittaa sitä, että pitäisi samaistua jonkun indentiteettiin kuten tyypilliseen suomijuoppoon tai hyvin hiljaiseen suomalaiseen. Ei se tarkoita luonteenpiirteen muokkaamista, vaan sitä, että uusi asukas sitoutuu uuden kotimaansa lakeihin ja hyväksyy ne, eikä ala tuoda omia tapojaan ja lakejaan, jotka RIKKOO ihmisoikeuksia, kuten joissakin kulttuureissa on ok kivittää homoja ja raiskata naisia ilman seurauksia. Meillä ei näin saa tehdä, joten homot ja naiset on jätettävä rauhaan. Thaimaalaiset, japanilaiset, vietnamilaiset ja kiinalaiset sopeutuu parhaiten Suomeen, kiitos heille! He ovat parhaimpia maahanmuuttakia, joita olen tavannut. Arvostavat työtä ja opiskelua sekä kunnioittavat mm. vanhempia ja luontoa. Heidän uskontonsa ovat enemmän elämänfilosofioita.