Koirakuiskaaja Cesar Millan pois TV:stä

Kommentoitu viesti

voimanainen
Vieras

#24 elsalle

14.06.2010 14:16

Minusta olisi järkevämpää suunnata Milaniin kohdistuva energia vaikkapa taistelukoirien käytön kitkentään. Milan käsittelee koiria koirina ja tapauksesta riippuen kohtelee niitä vaadittavalla herkkyydellä tai kovuudella.

Vaikka asia on monelle vaikea myöntää, niin eläimet eivät tunne sääliä eikä niitä tarvitse sääliä sen takia, että joskus joutuu johtajuutta osoittamaan joillekin tiukemmin kuin toisille.

Upeinta onkin eläinten kanssa juuri se, kun kontaktin saa syntymään nelijalkaiseen, jolla on täysin erilainen ajatus maailman menosta.

Hyvää Kesää kaikille, pidetään asiat tärkeysjärjestyksessä.

 

Vastaukset

Vieras
Vieras

#178 Re: elsalle

2011-01-21 21:54:24

#24: voimanainen - elsalle 

 Kuulkaas Cesar alistaa koiran omalla kärsivällisyydellään, tahdonvoimalla ja ruumiinkielellään. Hän ei koskaan toistan koskaan alistanut mitään koiraa väkivaltaa käyttäen! Minä olen yhdessä vaiheessa ajatellut että Cesar on inhottava. Mutta mitä tapahtuikaan? Minä aloin kuunnella hänen neuvoja ja ne toimii! Hän käyttää samoja asioita kuin sudet jos koira koskettaa, Cesar koskettaa takaisin. Sitä paitsi agressio on vain purkautumista miellä ja ruumilla. Mitä sitten teet jos annat aina periksi koiralle joka näykkii, kohta se ei vaan näyki suraavaksi se puree jotain ihmistä. Joskus se on liian myöhäistä ja joskus voidaan koiran käytöstä muuttaa. Siksi Cesar auttaa ettei tätä tapahtuisi. Niin ja pelot on kohdattava ei kuitenkaan väkivaltaisesti. Sinun on kohdattava pelkosi ennenmin tai myöhemmin!

 

Nyt mieti omistajan kannalta. Mitä tekisit antaisitko Cesarin kuntouttaa sen vai lopettaisitko rakkaan lemmikkisi jonka kanssa olette kokenut ihania asioita. Mutta jos ei kerran apu kelpaa niin siitävaan viemään koiraa eläinlääkäriin.

 

CESARIA EI SAA MISSÄÄN NIMESSÄ POISTAA TVSTÄ!