Antakaa isäni jäädä suomeen!

Kommentoitu viesti

Lässynlässyn lällällää

#238 Re: Tässä tapauksessa herää vaan paljon kysymyksiä!...

14.11.2016 19:54

#237: tsemppiä koko perheelle! - Tässä tapauksessa herää vaan paljon kysymyksiä!... 

 Sinä olla tökeröstä suomen kielestäsi päätellen joku matu - ellet peräti itse tämä häädettävä irakilainen. Ensin kirjoitellaan penskan nimissä sääliadressi yksinkertaisten, höynäytettävien ihmisten myötätunnosta allekirjoitettavaksi.

Minäkin toivon kaikkea hyvää ja jakselemista perheelle Irakissa. Tervemenoa!!!

Vastaukset

Tässä tapauksessa herää vaan paljon kysymyksiä!...

#243 Re: Re: Tässä tapauksessa herää vaan paljon kysymyksiä!...

2016-11-15 11:44:55

#238: Lässynlässyn lällällää - Re: Tässä tapauksessa herää vaan paljon kysymyksiä!... 

 Tosi ikävä huomaa miten liikaa negatiivisia ja vihamielisiä kommentteja ulkomaalaisia ja maahanmuuttajien vastaan ovat tässä sivussa ja muuten koko suomessa.  Minusta näitä kommentteja eivät kuuluu tähän sivuun, koska tämän sivun tarkoitus on kerätä adresseja hänen puolestaan, eikä vastaan.  Herää näistä ikävästä vihamielisiä kommenteista lisää kysymyksiä, kuten, kun te vihamielisiä osoitatte niin paljon vihaa heitä kohtaan, miten pitkä pystytte näyttämään sitä viha teoilla, jos teillä olisi mahdollista, tietäen että kukaan ei saa teitä ikinä kiinni?... Eikö tällainen ajatus pitäisi saada edes jotkut teistä miettimään omasta ajatuksista ja vaikuttamista! Vihaa kasvaa vaan lisää vihaa! Ja, kun haukut häntä, oletko todella yhtään parempaa?...

Ja kun vielä päätellet jotakin niin väärin ilman mitään todisteita/faktoja kuten tässä tapauksessa, kuka minä olen, näytät miten naurettavaa ja väärin olette! Teillä on joku ihme lahja kun pystytte päätellä kuka olen sen perusteella millä tavalla kirjoitan. Se on suorastaan ihme! ...Kyllä olen ulkomaalainen, ...mutta vain puolet minusta koska Äitini on suomalainen ja olen vielä täysin valkoinen!