Emme äänestä sukupuolineutraalia avioliittoa kannattavia

Kommentoitu viesti

Oma ajattelu kunniaan
Vieras

#59 Onko?

10.09.2010 10:44

#57: Mervi Klemiato - mies ja nainen 

Määrittele luonnoton. Seksiä ja pitkäaikaisia parisuhteita esiintyy luonnossa samaa sukupuolta olevien eläinten välillä, joten luonnoton merkityksessä ei esiinny luonnossa ei sovellu homoseksuaalisuuteen. Pitäisikö luonnoton siis määritellä uudestaan, vaikkapa "asiaksi, josta en itse pidä ja jota minut on opettu karsastamaan"?

Vastaukset

Tuomas M
Vieras

#62 Re: Onko?

2010-09-10 16:00:02

#59: Oma ajattelu kunniaan - Onko? Määrittele luonnoton. Seksiä ja pitkäaikaisia parisuhteita esiintyy luonnossa samaa sukupuolta olevien eläinten välillä, joten luonnoton merkityksessä ei esiinny luonnossa ei sovellu homoseksuaalisuuteen. Pitäisikö luonnoton siis määritellä uudestaan, vaikkapa "asiaksi, josta en itse pidä ja jota minut on opettu karsastamaan"?

 De facto on syytä pitää mielessä, että se, mitä esiintyy luonnossa, ei aina olekaan luonnollista.

M
Vieras

#70 Re: Onko?

2010-09-11 10:00:29

#59: Oma ajattelu kunniaan - Onko? 

 Haluatko muuttua eläimen tasolle? Mihin saakka seksuaalisuudessasi haluat mennä? Onko sinulle seksuaalisuus tärkeämpää kuin moraali? Sekoitatko rakkauden ja vääristyneen seksuaalisuuden?Kun raamatussa kielletään homoilu yms, ja silti hangataan vastaan..?luuletko olevasi viisampi kuin Jumala?Tämän ajan sekoilut Hobit intiaanit näki kauan sitten juuri sillä että ihmiset egoilussaan näin luulevat.Väännetäänkö kymmenen käskyä vielä "suvaitsevaiden" toimesta päälaelleen?Turha yritää kääntää minun päätäni suvaitseksi, luuletko että uskon sinua enemmän kuin omatuntoani ja  Jumalaa?

Eläimet myös syövät elävältä toisiaan, teetkö sinä sitä?  Et varmaan :)