Emme äänestä sukupuolineutraalia avioliittoa kannattavia

Kommentoitu viesti

Vieras
Vieras

#106 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ei voi olla totta

11.09.2010 22:53

"Omat lähteeni perustuivat pääosiltaan tutkimuksiin. Niissä myös kyseenalaistettiin Sollantauksenkin käyttämien lähteiden tilastollinen merkittävyys (uskottavuus) kuten hypoteesien asetanta, tilastollisen otannan riittävyys ja maantieteellinen sekä väestöllinen jakautuminen (esim. väestöryhmät homoperheiden suuri osuus), tilastollinen hajonta jne."

Anteeksi nyt kovasti, mutta tuo tapa millä se tehtiin ei kyllä vakuuttanut, joten on hieman vaikea ottaa siitä loppuakaan tosissaan. Esim. tuo kiero muotoilu ja oleellisten kysymysten poisjättäminen sai sinutkin haksahtamaan luulemaan että 64 prosenttia sateenkaariperheiden lapsista ryhtyy aikuisena homoiksi. Ei paljon tollasen jälkeen huvita tuhlata aikaansa moisiin lähteisiin, liian tarkoitushakuista.

 

Vastaukset

Vieras
Vieras

#110 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ei voi olla totta

2010-09-11 23:05:04

#106: Vieras - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ei voi olla totta oleellisten kysymysten poisjättäminen sai sinutkin haksahtamaan luulemaan että 64 prosenttia sateenkaariperheiden lapsista ryhtyy aikuisena homoiksi

Ei ole lähteen vika, jos minä kirjoitan väärin, my bad.

Itse alkuperäinen lainattu tekstihän on viestissäni näkyvissä sellaisenaan eikä siitä jää mitään tulkinnan varaa. Mielestäni ei ole mitään "ovelaa" tutkijan taholta käyttää sanaa considering ko. tekstin yhteydessä.

Virhe siis minun, ei ko. tutkijan.