Protesti KANSANEDUSTAJIEN 8,1% Palkankorotusta vastaan!

Kommentoitu viesti

Veli Karimies
Vieras

#105 Muutos 2011

28.09.2010 22:03

Muutos 2011 on ottanut jo toukokuussa 2010 kantaa, että kansanedustajien palkkoja pitäisi leikata 10–15 prosenttia:

http://muutos2011.fi/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=129:kansanedustajien-palkan-korottamisesta-&catid=40:uutiset&Itemid=65

Vastaukset

zygootti
Vieras

#129 Re: Muutos 2011

2010-09-28 22:25:08

#105: Veli Karimies - Muutos 2011

Kiitos linkistä. Muutos 2011 -nimeen muistan törmänneeni aikaisemmin foorumeilla, mutta en ole tutustunut tarkemmin.

Pitääpä lukea.

Ja joillekin aikaisemmin kommentoineille: juu, kyllä olen äänestänyt, kaikissa vaaleissa niin pitkään kuin olen siihen ollut oikeutettu (ja se on pitkään, voi kyynel ja snif), joten minulla on eettiinen oikeus (TM) myös kitistä ja valittaa ko. edustajien käytöksestä.

Ja mielestäni myös nettifoorumilla kommentointi on kansalaisaktivismia, erityisesti tällä foorumilla, kun kuitenkin tavoitteena on saada laajasti allekirjoitettu vetoomus toimitettua Arkadianmäelle.

Tähän maailman aikaan netissä voi saada aikaan jopa isompaa kansanliikehdintää kuin fyysisesti kaduille jalkautuen tai yhdistyksiä perustaen. Niin maailma jne, Eskoseni.