Protesti KANSANEDUSTAJIEN 8,1% Palkankorotusta vastaan!

Kommentoitu viesti

keskimääräistä tiedostavampi kansalainen
Vieras

#1595 Re: Re: ...

05.10.2010 18:20

#1594: Vieras - Re: ...

Tiedätkö mikä ero meidän viesteillä oli? Se, että vaikka kumpikaan ei edes yrittänyt olla asiallinen, niin minulla oli provokaatioiden seassa asiasisältöä ja perusteluja, toisin kuin sinulla.

Vastaukset

Vieras
Vieras

#1646 Re: Re: Re: ...voi voi

2010-10-05 22:02:32

#1595: keskimääräistä tiedostavampi kansalainen - Re: Re: ...

Tottahan toki tänne ihmiset kirjoittavat kukin omaa mielipidettään ja närkästystään. Suomihan on vapaan sanan maa!!

Itse koen kuitenkin nyt tämän hässäkän näistä kohtuuttomista palkankorotuksista ja lakko intoilusta siten, että on aivan mieletöntä nostaa tässä tilanteessa 8% kenenkään palkkoja, kun ottaa huomioon missä jamassa maamme nyt on! Jos olisi todellakin varaa nostaa palkkoja, niin korotus tulisi kohtuullistaa tasapuolisesti kaikkien kesken, jolloin maassa säilyisi se tasa arvo jota suuren suuret ikäihmisemme ovat meille joskus saaneet aikaiseksi. Johan jopa Kekkonenkin aikoinaan sai "hätätilan julkaisemisellaan" estettyä suuren työttömyys uhan!

Nyt ei siis ole kyseessä kenenkään yksittäisen ammattikunnan vaatimukset vaan koko suomen kansan vaatimus kansanedustajille/päättäjille. Tällaisen laman saartamassa tilassa ei ole kohtuullista tuollaisiin mielettömyyksiin, vaikka kuinka paiskisi töitä. Jokainenhan olisi mielissään jo pienestäkin korotuksesta, mutta 8% korotus olisi jo liikaa jopa minulle. Vaikka itse teen ylipitkiä päivä, olen perheellinen jne. en silti kokisi olevani oikeutettu saamaan noin suurta korotusta!!!!