Vetoomus transhenkilöiden ihmisoikeuksien puolesta

Kommentoitu viesti

Matti Haapala

#8

08.02.2012 17:43

Olisi varmaan aikamoinen järkytys kätilölle, kun uuden isän pimpistä pompsahtaa esiin karvainen ja kyttyräselkäinen hirviö.

Kumpi tässä on kyseessä; transsukupuolisten vai lasten ihmisoikeudet? Insesti on laissa kielletty nimenomaan mahdollisten lasten takia, sama myös tässä tapauksessa.

Vastaukset


Vieras

#9 Eipä ole karvaisia kyttyräselkiä näkynyt Beatien perheessä...

2012-02-08 22:33:32

Faktat kuntoon

#11 Re:

2012-02-09 22:47:13

#8: -

Matti: ei ole mitään biologista/geneettistä syytä, miksi transsukupuolinen henkilö ei saisi saada lapsia. Itse asiassa monella transsukupuolisella henkilöllä on omia biologisia lapsia. Rinnastus insestitabuun on täysin päätön.

 

Saipahan hyvät naurut

#13 Re:

2012-02-20 15:13:48

#8: -

Mistä ihmeestä sinä edes keksit insestin tähän? Onko olemassa jokin tutkimus siitä kuinka trans-ihmiset päättävät lisääntyä nimenomaan verisukulaistensa kanssa? Enpä ole itse trans-ihmisenä koskaan kuullutkaan tällaisesta... Valistas nyt Matti kun kerran niin paljon tunnut asiasta tietäväsi.

 

Val

#20 Re:

2015-01-04 08:16:04

#8: -

 Olet sä Matti aika sairas, hakeudu hoitoon. Minulla on tytär, mutta en minä häntä ainakaan himoitse! Tuntuu siltä, että enemmän sinua Matti lasten seksuaalinen hyväksikäyttö kiinnostaa!!!

 

 

:P

#25 Re:

2015-09-13 14:15:15

#8: -

 Millähän tavalla insesti liittyy transsukupuolisuuteen? Insesti on kielletty siksi, että nainen tai mies, joka himoitsee seksuaalisesti omaa lastaan ( tai lasta ylipäätään ) on päästään pahemman kerran vialla.

Transsukupuoliset haluavat ihan normaalit ihmisoikeudet ja niihin kuuluu ihan normaali lisääntyminen, jälkeläisineen päivineen. Miksi vanhemmuus pitää kieltää heiltä?