Kirje tasavallan presidentille syntymättömien puolesta

Kommentoitu viesti


Vieras

#4 Re:

24.02.2012 13:40

#3: Ei lapsia roskapönttöön - Re: Re: silmät ummessa

ennen kuin todella alan toistamaan mielipidettäni / HENKILÖKOHTAISTA KOKEMUSTANI asiasta, toivoisin myös sinun tutkivan ja miettivän mitä kaikkea saadaan sillä aikaiseksi jos abortti kielletään sosiaalisista syistä ja vammaisuuden vuoksi, mutta luojan kiitos niin ei tule tapahtumaan, jos abortti kiellettäisiin, kuinka paljon lapsia tapettaisiin täysin toisin tavoin, kun heitä ei haluta. Moni ryhtyisi keskeytykseen omin konstein.

Mutta kuten sanoin, sitä päivää emme tule näkemään kun abortti sosiaalisista tai mistä tahansa muusta syystä suomessa kiellettäisiin, kyllä hätä keinot keksii, ja mitä ne sitten olisivat, olen kiitollinen että sitä emme ikinä tule näkemään.

Vastaukset

Jyri Soria
Adressin tekijä

#5 Re: Re:

2012-02-24 14:24:30

#4: - Re:

sehän nähdään.

Enemmistö Suomessa on sitä mieltä, että abortit ns. sosiaalisista syistä ja vammaisuuden vuoksi ovat menneet liian pitkälle.

Mun oma kokemus on, että aika usein naiset joutuvat tekemään aborttiin. Kun itse olen toiminut syntymättömien oikeuksien puolesta olen saanut monta kertaa kirjeitä, jossa nainen selittää ettei halua tehdä aborttia, mutta mies/poikaystävä/perhe pakottaa.