VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Kommentoitu viesti

vieras

#2538 Re: Re: Susien pannoitukset lopetettava heti!

01.03.2012 18:48

#2537: - Re: Susien pannoitukset lopetettava heti!

Kyllä lasket legendaa pantojen osalta sillä suurin osa metsästys koirista elävät häkissä joissa on sora/kivimurska jotta koiran anturat pysyvät kunnossa. Ruokinta tapahtuu päivittäin nesteellä ja muonalla kuiva/liha. Monessa häkissä on lämmin koppi ja ruokaosasto jossa ruoka pysyy sulana. Panta on vanhaa hommaa, mutta ei pystykorva sitäkään vieroksunut kun velimies kutsui sen piuhannokkaan metsojahdin jälkeen. Itse tuli viereen ja pannan voi laittaa kaulaan. Tämä koira ei muuten tarvitse lämmintä, vaan hyvät heinät ja eristetty koppi riittäääääää!!!

Vastaukset

Vieras

#2556 Re: Re: Re: Susien pannoitukset lopetettava heti!

2012-03-02 16:50:51

#2538: vieras - Re: Re: Susien pannoitukset lopetettava heti!

Ja höpö höpö! Sen verran olen läheltä metsästyskoirien oloja eri taloissa nähnyt että vain aniharvassa paikassa koirien pitopaikat ovat edes joten kuten eläinsuojeluasetusten mukaiset! Ja vain harvat metsästyskoirat pääsevät jahtikauden ulkopuolella säännöllislle lenkeille. Monissa kylissä on riesana se että metsästyskoirat päästetään yöksi juoksemaan vapaana ettei tarvitse lenkittää. Itsekin olen joutunut tällaista tilannetta jokunen vuosi sitten sietämään. Ilmoitus paikalliselle metsästyksenvalvojalle ei auttanut mitään. Ovat näet kavereita. Että se siitä moraalista.