Poroäidit, naiset ja tyttäret porotalouden puolesta

Kommentoitu viesti

poromies

#10

11.05.2012 23:07

Öhöm, allekirjoittaisin mutta suunnattomasti häiritsee tämä nais/miesnäkökulma. Olen sitä mieltä että meidän poromiesten tulee pitää yhtä, jakamatta miehiin ja naisiin. Itse olen naispuolinen poromies ja ärsyttää nämä heikompi osapuoli ym. stereotypiat joita tässä "viljellään". jos jotaki meidän pitäis tehdä niin koota voimamme ilman sukupuoliasetteluja. Nyt tuntuu että itse kukainen saa hienoja kuningasideoita eri puolilla poronhoitoaluetta ja näitä minimielenilmauksia on siellä ja täällä, mutta taitaa inflaatin kärsiä tällainen näpertely. Joten en allekirjoita vaikka asia ehdottoman tärkeä.

Vastaukset

"Se joka on täydellinen heittäköön ensimmäisen kiven"

#18 Re: Sanasta asiaa..

2012-05-13 01:02:15

#10: poromies -

Arvostan jokaisen oikeutta omaan mielipiteeseensä ja mielenkiinnolla seurailen kaikenlaisia mielenkiintoisia keskusteluja eri yhteyksissä. Enkä ihmettele yhtään miksi asiat eivät mene eteenpäin tai mitään muutoksia(parannuksia) ei tapahdu. Koska aina löytyy joku joka yhteisen päämäärän unohtaen haluaa jostain syystä teilata hyvätkin asiat..

Nyt on se hetki jokaisen poronomistajan miettiä halutaanko porotalous säilyttää vielä lapsillemmekin vaihtoehtona vai pistetäänkö pillit pussiin ja jatketaan valittamista sekä toistemme tekemisten/sanomisten arvostelemista..