Psykiatrinen pakkohoito on lakkautettava

Kommentoitu viesti

Itse kokenut

#36 En kannata

30.05.2012 20:34

Pakkohoito on pelastanut minun elämäni. En masennuksessani nähnyt muuta ulospääsyä kuin itsemurhan. Lääkitys ja osastolla olo paransi oloani.

Nyt siskoni on yrittänyt itsemurhaa, ja aikoo yrittää uudestaan. Makaa tällä hetkellä sairaalassa yrityksen takia, TAAS. On maanisdepressiivinen. Lääkärit sanoivat etteivät voi pakottaa jäämään. Jos siskoni onnistuu seuraavalla kerralla, olen sitä mieltä että valtio murhasi siskoni.

Vastaukset

Ykköstyypin kaksisuuntainen

#38 Re: En kannata

2013-06-09 17:56:30

#36: Itse kokenut - En kannata

Toinenkin itse kokenut löytyy. Kaksi kertaa M1-lähetteellä, kaksi kertaa vapaaehtoisesti. Jos hoitoa ei olisi ollut saatavilla, henki olisi lähtenyt jo ekalla kerralla 1999. Syökää niitä pillereitä - muutkin hullut - niin ei tarvitse siellä osastolla lepäillä.

..........

#43 Re: En kannata

2013-12-16 17:28:25

#36: Itse kokenut - En kannata

 

 

lääkkeet on kemikaaleja joiden vaikutuksia ei täysin tiedetä!

ei niitä tule syöttää kenellekään vastentahtoisesti! Se on ylivaltaa !

Näitä kemikaaleja painellaan ihmisiin vain psykiatrien määräyksestä ja heidän sanansa siinä painaa.

Ihan väärin sellainen on. Todellisuudessa suomessa noita kemikaaleja nytkin popsii suuri osa

tietämättömyyttään vaikkei pitäisi tai kannattaisi.

Psykiatrit leimaavat myös luonnehäiriöiset sairaiksi. Heillä on ylivaltaa.


Vieras

#58 Re: En kannata

2014-01-17 19:43:50

#36: Itse kokenut - En kannata

Eikös huumaus hetkeksi annakin hyvän olon, mutta se on valhetta niin kuin heidän antamansa niin sanottu hoito. Ja etkö huomannut, että eivät he auta ketään vaan ihminen joutuu tekemään kaiken itse. Sillä tavalla vastuukin jää aina itselle. Hyväksikäyttöä, joka usein maksetaan vaatimattomissa oloissa elävien ihmisten kustannuksella.