Kannabis lailliseksi

Kommentoitu viesti

Mara

#3821

06.09.2012 22:48

Ei siitä Suomessa laillista tule, URPOT! Mutta täytyyhän teidän pajapäiden jotakin toivoa elätellä. Niin kuin Ville silloin kuin jäi kiinni poliiseille.. Mahto perhees ja naises olla ylpeitä susta.. ;) Linnaan sun olis sietänyt lähteä!

Vastaukset


Vieras

#3822 Re:

2012-09-07 15:07:24

#3821: Mara -

Olisi järjenvastaista olla laillistamatta kannabis.... new yorkissahan meinataan se laillistaa. Sieltä jenkeistä tämä päätön  kristillis puritanistinen laki on lähtöisin. Saa nähä jatkaako sitten suomi samaa rataa ja jatkaa jenkkien luomaa virhettä.

ps.Aikuisen ihmisen kohtuullinen kannabiksen käyttö ei ole mikään hävettävä asia.


Vieras

#3823 Re:

2012-09-07 16:38:16

#3821: Mara -

"Ei siitä Suomessa laillista tule, URPOT! Mutta täytyyhän teidän pajapäiden jotakin toivoa elätellä. "

 

Käsitätköhän edes itse, mitä kommenttisi tyyli viestii sinusta?  Hyvin usein, kun kommentoija ryhtyy halventamaan muita, kyse on siitä, että:

a) Hänellä ei ole esittää enää rationaalisia argumentteja

b) Hän trollaa

c) Hänellä ei ole muuten vain käytöstapoja

Itse olen ehdottomasti sitä mieltä, että huumepolitiikka tulee väistämättä liberalisoitumaan mietojen huumeiden osalta. Perustän väitteeni sille, että kansainvälisesti suuntaus on hyvin selvä. Lisäksi myös Suomessa monet hyvin merkittävät tahot( YAD, A-klinikkasäätiö, lakimiehet, yksittäiset tutkijat) ovat ilmaisseet kantansa, joka on myönteinen huumepolitiikan liberalisoinnille.