Ei Rouskiksen suunnittelemalle jätteen perusmaksulle

Kommentoitu viesti

ritva sinervo
Adressin tekijä

#4 Vastaus

21.09.2012 20:05

Hyvä kun olet ollut aktiivinen. Kun tämä jätteen perusmaksua koskeva muistutusrumpa on käyty loppuun, niin näihin vastauksiin ja kysymyksiin tulee vastaus jätelautakunnan kautta.
Oletan, että olet Rouskiksen työntekijä tai hallituksessa istuva jäsen ja sinun tietosi pohjautuu Rouskiksesta saamaasi tietoon. Adressin palstoilla en näin monisyisestä asiasta lähde kanssasi kinaamaan. Sinulle olin laittanut nuo lakipykälät ja suosittelen jätelain lukemista. Perinpohjainen selvittäminen, josta mainitset, ei kuulu minun työsarkaani, vaan teidän täytyy se ohjaavan hallintoviranomaisen kanssa selvittää. Minä kerään vain jätehuollon perusmaksua vastaan nimikirjoituksia. Rouskiksen on suhteutettava muuten kuin perusmaksua keräämällä toimintansa kannattavaksi, valitettavasti.
Hyvää viikonloppua.
T. RS

Vastaukset

SuurSalolainen

#7 Re: Vastaus

2012-09-27 20:48:53

#4: ritva sinervo - Vastaus

"Hyvä kun olet ollut aktiivinen." - Tämä aktiivisuus ei näyttänyt sinun puoleltasi johtavan mihinkään. Kiitos kuitenkin.

"Kun tämä jätteen perusmaksua koskeva muistutusrumpa on käyty loppuun, niin näihin vastauksiin ja kysymyksiin tulee vastaus jätelautakunnan kautta." - Mihin vastauksiin ja kysymyksiin tulee vastaus?

"Oletan, että olet Rouskiksen työntekijä tai hallituksessa istuva jäsen ja sinun tietosi pohjautuu Rouskiksesta saamaasi tietoon." - Mielenkiintoista, että epäselviin kysymyksiin vastauksen pyytäminen on Rouskikselta saatua tietoa.

"Adressin palstoilla en näin monisyisestä asiasta lähde kanssasi kinaamaan." - Onko lehtien lukijapalsta sitten paljon parempi vaikutuskanava näin monisyiselle asialle?

"Sinulle olin laittanut nuo lakipykälät ja suosittelen jätelain lukemista." - Eli noilla lakipykälillä ei ollutkaan mitään merkitystä koko asiaan. Ilmeisesti olit vain laittanut joitakin lakipykäliä, ilmeisesti tehostuskeinona.

"Perinpohjainen selvittäminen, josta mainitset, ei kuulu minun työsarkaani, vaan teidän täytyy se ohjaavan hallintoviranomaisen kanssa selvittää." - Mikä sinun työhösarkaasi kuuluu? Ihan tavallisen kansalaisen jutuilta tämä Rouskista vastaan käyty ristiretki ei vaikuta olevan. Mikä sinua mahtaakaan motivoida..

"Minä kerään vain jätehuollon perusmaksua vastaan nimikirjoituksia." - Toivotan menestystä keräykselle. Minulta ei valitettavasti tule allekirjoitusta, sen verran huonot olivat perustelu maksun vastustamiselle.

"Rouskiksen on suhteutettava muuten kuin perusmaksua keräämällä toimintansa kannattavaksi, valitettavasti." - Millä mittarilla Rouskis ei ole kannattava?