Ei Moskeijaa Mellunmäkeen

Kommentoitu viesti

Sa21

#136 Re: Re: Emme kaikki ole tuollaisia!

08.01.2011 14:49

#135: No 2 islam! - Re: Emme kaikki ole tuollaisia! 

Sanoit että ihmiset on helppo asettaa karsinoihin ja teet itse niin viestissä. Luulet että koska olen 14, en tiedä tästä asiasta mitään, vaikka olen itse muslimi. Näyttää siltä ettet itse tiedä asiasta paljoakaan ja haluat vain vihata muslimeita. Näköjään itse juuri asetat meidät karsinaan ja ajattelet että just sellaisia kaikki muslimit on. Miksi sinulle pitäisi osottaa joku hyvä muslimi, kun olet jo valmiiksi päättänyt vihata muslimeja.

Vastaukset

No 2 Islam!

#137 Re: Re: Re: Emme kaikki ole tuollaisia!

2011-01-08 15:51:06

#136: Sa21 - Re: Re: Emme kaikki ole tuollaisia! 

Tiedän teoreettisella tasolla muslimeista enemmän kuin sinä. Sinä taas tiedät käytännön tasolla enemmän kuin minä. Kaikesta huolimatta näyttää siltä, että asiassa ei päästä eteenpäin.

Kysyt, miksi minulle pitäisi osoittaa hyvä muslimi? Ehkäpä vain siksi että voisin osoittaa tämän hyvän muslimin muille ihmisille, jotka itseni tavoin eivät vielä sitä ihmettä ole nähneet. Mutta koska olet jo päättänyt, etten voi muuttua, predestinoit samalla sen, että et itsekään kykene muuttumaan suhteessasi kaltaisiini ihmisiin. Olet siis yhtä paljon rasisti kuin mitä minua syytät.

Kaikelle on oma aikansa. On aika puhua ja on aika toimia. Puheiden aika on nyt ohi ja toiminnan aika on alkanut. Enkä tällä tarkoita mitään väkivaltaa tai muuta laittomuutta. Toimia voi laillisuudenkin puitteissa.