Raaseporin koulujen jouluruoat takaisin!

Kommentoitu viesti

eri mieltä

#1

14.11.2012 16:01

Kaikki on tosi vihasia kuin ei ole jouluruokaa tänä vuonna raaseporin kouluissa. Itse olen sitä mieltä että tuo oli loistava tapa säästää muutenkin jo taloudellisesti kurassa olevassa kaupungissa. Itse en ainakaan muista kertaakaan syöneeni koulussa jouluruokaa silloin kuin itse koulua kävin, eikä siitä nyt niin kauaan aikaa ollut. Kaikki vanhemmat ovat vihaisia kaupungin päätöksestä, mutta onko itse opiskelijoilta kysytty asiaa? veikkaukseni on että ylä-aste ja lukio oppilaista suurinta osaa ei voisi vähempää kiinnosta saako kulusta jouluruokaa sinä yhtenä päivänä vai puuroa.

Vastaukset

Haloo

#2 Re:

2012-11-14 17:11:44

#1: eri mieltä -

Eikös tämä adressi ole juuri yläaste- ja lukioikäisten kannanotto tälle jouluruoka-asialle!!!

Re: eri mieltä

#4 Re: eri mieltä

2012-11-14 17:34:40

Adressi on tehty raaseporilaisten lukiolaisten toimesta, eiköhän se kerro tarpeeksi.

Kyllä koululaisia ja opiskelijoita kiinnostaa! Hampparit ja pizzat, kebabit ynnä muut sellaiset eivät pysty koskaan korvaamaan jouluruokaa koulussa. Älkää aikuiset ihmiset tehkö nuorista ja lapsista mielivaltaisia päätelmiä.
cmoon

#9 Re: eri mieltä

2012-11-14 19:44:16

#1: eri mieltä -

No itse siellä opiskelen ja olen sitä mieltä, että jouluruoka pitäisi ehdottomasti saada. Kerran vuodessa hyvää ruokaa ! Koulu ruoka on muutenkin vähän pliisua (mutta ihan ok hyvää).

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

2012-11-16 11:19:30



Vieras

#17 Re:

2012-11-20 15:52:46

#1: eri mieltä - Olen Raaseporilainen oppilas ja todella vihainen. Olisin valmis muuttaa pois täältä jos säästö jatku. Jos oma koulunkäynti oli huonoa, ei pidä siitä tässä asiassa raivota ainakaan meille.