Kansanäänestys EU-jäsenyydestä

Kommentoitu viesti


Vieras

#229

03.02.2013 13:04

Tämä adressi on ainoa keino saada mielipiteensä kuuluviin. Jos adressi saa 50 000 allekirjoitusta Eu äänestys on järjestettävä sanoo eu myönteiset mitä tahansa. Aukaiskaa hyvät ihmiset silmänne, olemme menossa kohti liittovaltiota, sitäkö sekasortoa itsellenne haluatte. Suunnitelmat liittovaltiosta ilmeisesti ovat jo valmiina, niistä ei vaan julkisuudessa ole meille kerrottu.

Vastaukset


Vieras

#234 Re:

2013-02-25 21:56:17

#229: -  

 

Kansalaisaloite on kyllä tuttu. Olen ites ollut mukana levittämässä sitä Perussuomalaisille tammikuun alista alkaen. Ainakin kommunistit laittoivat etusivulleen ja itsenäisyyspuolueen sivullahan se on myös, koska tekijä on IPU:n jäsen. Ottakaa yhteyttä totuustytto@gmail.com jos haluatte virallisten nimien katukerääjiksi tai lisätietoja.

Ardiana

#235 Re: virallinen kansalaisaloite

2013-02-25 22:02:40

#229: -  

Kansalaisaloite on kyllä tuttu. Olen itse ollut mukana levittämässä sitä Perussuomalaisille tammikuun alusta alkaen. Ainakin kommunistit laittoivat etusivulleen ja Itsenäisyyspuolueen sivullahan se on myös, koska tekijä on IPU:n jäsen. Ottakaa yhteyttä totuustytto@gmail.com jos haluatte virallisten nimien katukerääjiksi tai lisätietoja.


Vieras

#242 Re:

2013-03-20 01:32:24

#229: -

Nihkeästi nimiä kerääntyy. Homosaatioaloite keräsi yli satatuhatta päivässä. Missä mättää?