Homoavioliitto lailliseksi maistraatissa

Kommentoitu viesti


Vieras

#58 miettikää

13.02.2013 09:10

Raamattu on kirjoitettu 1600 vuoden aikana eikä 500 v. Raamattu on Jumalan Sanaa ja se on ainoa minkä mukaan meudät kerran tuomitaan. Ne jotka eivät tunne Raamattua eivätkä Jumalaa väittävät vaikka mitä kummallista tietämättömyyttään. Raamattua on saata.na yrittänyt kumota aina, mutta yhtäkään virhettä ei sieltä ole löydetty tuhansien vuosien aikana. Jotkut yrittävät vääristellä sitä, mutta tarkempi tutukiminen on aina paljastanut alkutekstin oikeaksi. Esim alkuaineiden hajoaminen lopunaikana väitettiin olevan virhe, mutta jo satakunta vuotta sitten se paljastui todeksi. Eihän kukaan voi jotakin väittää olemattomaksi sillä että itse ei tunne sitä, enhän minäkään väitä esim tuulta tai muita asioita olemattomiksi siksi etten näe sitä, tai että maapallo ei olisi pyöreä jne. Jumala on Pyhä ja hän ilmaisee itsensä lukemattmilla tavoilla. Minä uskon Hänen olemassa oloonsa sen tähden että Hän on ilmaissut itsensä minulle, turvaudun Häneen ja Hänen Poikansa sovitukseen. He jotka eivät halua tutustua Jumalaan Hänen Poikansa Jeesuksen kautta eivät voi Häntä tuntea. Tällaisten on mahdotonta myöskään ymmärtää ja uskoa ja tuntea Häntä, eivätkä he voi tietää että Hän on olemassa. Jos haluat tietää mitenkä tämä asia oikeasti on, niin rukoile Jeesusta, että Hän ilmestyisi sinulle. Jumala kyllä puhuu sinulle monella tavalla ja ymmärrät sen jos haluat todella etsiä Häntä. t. Rakkaudella lähimmäisesi

Vastaukset


Vieras

#59 Re: miettikää

2013-02-13 10:01:30

#58: - miettikää

Meidän elämämme tärkein asia on tietää miten meille käy kun siirrymme ikuisuuteen. Minä olen vakavan onnettomuuden jälkeen ylittänyt rajan. Näin selkeästi mitä tapahtui. Olin täydessä ymmärryksessä myös sen jälkeenkin. Meidän elämämme on todella lyhyt, näillä valinnoilla mitä me teemme tämän elämän aikana, ei kannata pilata omaa ikuisuuttaan. Tiedän varmaksi oman henkilökohtaisen kokemuksen perusteella, sekä lukemattomien muidenkin samanlaisten kokemusten perusteela, että Jumala ON. Jumala Rakastaa meitä ja on ehdottoman oikeudenmukainen, siksi Hänen on tuomittava ihmiset oikeuden mukaisesti sen mukaan mitä he ovat tehneet täällä eläessään, sekä sen mukaan ovatko he kääntyneet Jumalan armon puoleen se on Jeesuksen sijaiskärsimyksen vastaanottaminen ja hyväksyminen omasta puolestasi sekä parannuksen teko. Raamattu on todellakin Jumalan ilmoitus meille siitä mitenkä Jumala toimii meidän kohdallamme siirryttäessä ikuisuuteen. Jumalan on oikeudenmukaisuuden vuoksi armahdettava ne jotka Hänen tahtonsa mukaan ovat ottaneet Häneltä vastaan armon ja uuden elämän, sekä tuomittava ne jotka vastustavat Häntä ja Hänen ilmoituksestaan huoimatta tekevät pahaa toisille ihmisille. Hän on antanut myös meille vapaan tahdon, jota toiset ihmiset eivät  voi päätää tai minkään lapsikasteen tai muiden ihmisten keksimien taikatemppujen mukaan ratkaista, lapsikaste ei nimittäin ole Jumalan tahto, vaan kaikki ratkaistaan ihmisen henkilökohtaisen oman valinnan mukaisesti. Eli itsevalittu tahto Jumalan puoleen kääntyminen tai Jumalan vastustaminen ja kieltäminen. Et voi tunte ja tietää jumalasta, ellet ole halunnut tutustua Häneen vaan kiellät Hänet, Jeesus sanoo, että tie Isän luokse käy vain Jeesuksen Jumalan pojan kautta.