Jolene pois Porista.

Joka ikinen viikonloppu poliisipartioita (ja pari kertaa kuussa ambulansseja) pitämässä huolen, ettei Porin spurkut ja alkoholistit aiheuta enempää vahinkoa toisiin ihmisiin, tai jopa omaisuuteen. Poliisikaan ei aina ole heti saatavilla kun ihmiset ko. "iloisesta baarista" lähtevät purkavat pahaa oloaan ympärillä olevaan omaisuuteen, esim. autoihin tai lähiyrittäjien yritysten ikkunoihin. On myös havaittu lasipullojen heittämistä autotielle ja ympärillä asuvien parvekkeille. Jolene pyytää sisään kaikki ne, joita muut baarit eivät enää huoli. Tästä johtuen väkivalta Porin kesustassa myös kasvaa, oli korona-aika tai ei. Kaikki edellämainittu on nähty jo viime vuoden puolella, ja jatkuu vain tänäkin vuonna. Poliisilla ei ole resursseja valvoa tätä kohdetta 24/7, josta johtuen keskustassa elävät, tai jopa Jolenen vieressä elävät, tai heidän omaisuutensa, ei ole turvassa. Jolene pois Porista ja tilalle jotain turvallisempaa. Eli ei minkäänlaista baaria. Jolenen läheiseyydessä asuvat voivat kertoa kuinka vaikeaa on nukkua, kun kännisten örinä jatkuu pitkin yötä.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Jarmo Sirpaleena voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Emme näytä puhelinnumeroasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…