Israelilaiset tuotteet boikottiin

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Israelilaiset tuotteet boikottiin.

Jonex

04.12.2016 20:13

Israel ei ole kertaakaan aloittanut sotaa. Toisen maailmasodan jälkeen Israel on taistellut olemassaolonsa ja kanslaistensa puolesta likimain koko ajan. Vuonna 1967 oli Egyptin, Syyrian ja Jordanian hyökkäys Israelia vastaan. Sota tosin kesti vain kuusi päivää. Siinä diktatuurivaltiot saivat oikein kunnolla turpiin Israelilta. Seuraavan kerran samat valtiot mukana vielä Irak ja muutama muukin arabivaltio vuonna 1973 yrittivät pyyhkäistä Israelin pois maailmankartalta. Taas tuli turpiin. Sota kesti tosin muutaman viikon. Tämä selkaus oli päätyä ydinsotaan, kun Neuvostoliiton piripäät uhkasivat osallistua sotatoimiin. USA lopetti sen touhun lyhyeen nostamalla ydiasevalmiuden tasolle kolme.

Jos on edes vähän järkeä ja tunneälya, niin tajuaa kuinka paljon Isreal ja juutalaiset ovat joutuneet kärsimään. Vai eikö adressin aloittajille riitä edes se, että natsit tappoivat kuusi miljoonaa juutalaista ja Stalinin Neuvostoliiton juutalaisuhrien määrää ei kukaan edes tiedä.

Onneksi Israeililla on niin vahvat puolustusvoimat, että halutessaan he voisivat vallata koko Lähi-idän. Siinäpähän boikotoitte Israelin tuotteita ja Israelia. Ei vaikuta kokonaiskuvaan millään tavalla. Oikeastaan adressin aloittajien ja puolustajien pitäisi hävetä silmätkin päästään.

Jueesukseen uskova

#52 Re:

08.10.2017 17:53

#1: Tero Kivinen -

Israelin on pakko puolustautua monia vihamielisiä valtioita vastaan. Aina kun Israel puolustaa itseään, se syyllistetään. Kannattaa mennä tutustumaan paikan päälle, eikä uskoa potaskaa.

Seppo Lehikoinen

#53 Täysi tuki Israelille!

13.06.2018 12:16

Suomen on lisättävä kaupallista yhteistyötä Israelin kanssa. Palestiinan terroristi-rättipäät kuriin!

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Pitäisikö valtion kasvattaa tukeaan kulttuurille ja taiteelle?