Kasvio pois kouluista
Ota yhteyttä adressin tekijään
ei voi olla totta...
Ihan eri mieltä.
erilaiset mielipiteet
Re: erilaiset mielipiteet
#4: toivottavasti allekirjoitatte - erilaiset mielipiteet
Kesäloma on pitkä aika.. Jos sen kasvion tekee heti alussa, voi olla loppuajan rauhassa. Ei minullakaan ollut tuo alku kesäloma ns. kunnon kesäloma, oli viikon rippileiri ja konfirmaatio noin 5-6pv:n päästä siitä kun tulin takaisin kotiin. Teinit saattavat juu tehdä eniten itsemurhia, mutta minkä takia? Jonkun kasvion vai? Itsellä on ollut todella vaikeaa koulussa nämä viimeiset vuodet, (Kasvion teosta on jo monta vuotta) ja silti jaksan yhä. Ja hei, olen teini. En mikään aikuinen.
Itsellä on juuri ollut tuo vaikeaa että en ole sopeutunut joukkoon, ja minua on syrjitty vain koska olen oma itseni. Muiden pitäisi ajatella hieman, että ketä oikein syrjii ja ketä ei. Sehän on tavallaan meidän vika, jos olemme menneet syrjimään jotakuta ja hän menee sitten vahingoittamaan itseään. EI KETÄÄN saa syrjiä tai kiusata!
Ymmärrän, että haluatte pitää hauskaa kesällä ja niin edelleen, mutta ei kasvioon mene edes niin kauaa tehdä. (Korkeintaan pari viikkoa, ainaki mulla meni.. Noin 1 viikko kai. En oo varma)
Noh, jokaisella on oma mielipide, ja sitä pitää kunnioittaa. : )
vastaan tähän. On kyllä hyvä, että haluatte tuoda äänenne kuuluviin ja tietenkin minä arvostan sitä. Tosin opintosuunnitelmasta ei luovuta ei mikäli adressissa olisi tuhannen oppilaan allekirjoitus. Ja hei voisitte ehdottaa, että tekisitte sen kun koulut alkaa. Mutta silloinhan tulee se vain lisästressiksi teille niin valinta on teidän. Ja muuten sinun viimeinen lauseesi jäi kivasti mieleen ja vastaan siihenkin: menkää kavereiden kanssa keräilee niitä kasveja. Aivot saavat happea (eli siis lepoa!), voitte olla kavereiden kanssa ja kehittää sosiaalisia taitoja. Kokemusta on.
kiitos
C'mon laiskimukset
Yrittäkää edes.
Kotiläksyt pannaan?
me yritämme vain saada kesäloman vapaaksi läksyistä ja on tehty tutkimuksia että kotiläksyt eivät auta kuin vasta lukio ikäisenä kunnolla http://www.iltasanomat.fi/perhe/art-1288677441457.html ja emme me kaikkia läksyjä ole pois ottamassa vain kasvion.
Nothing to do here
Re: ei voi olla totta...
#2: sup - ei voi olla totta...
Lol, ei adressit.comin addressit mihinkään eduskuntaan mene :'D Turha siis on, ei mikään opetuslautakunta tätä tule näkemään tai huomioimaan. Perustelut poistolle ovat myös huonot "nokun ei auta ketään työssä!!" koulun on myös tarkoitus olla yleissivistävä, haloo?
Tosin siitä olen samaa mieltä, ettei niitä kakkosella kerättyjä kasveja kukaan edes muista 5v. myöhemmin, eli läksy on aika hyödytön. Enpä kyllä ole koskaan kuullut että ton takia jäisi luokalle. Jos omassa kotiympäristössä ei kasveja kasva, voi ihan hyvin lähteä jonnekin muualle vaikka äidin tai iskän kanssa, joiden luulis auttavan. Vai pysyykö lapset nykyään aina kotonaan?
This comment has been removed by the site administration.
Reason for the removal: spam
Re: Re: ei voi olla totta...
#14: sfdsdf - Re: ei voi olla totta...
oho kiittos kun huomautit sekoitin ihan toiseen sivustoon (kansalaisaloite.fi)! Niin tosin ei siis menekkään eduskuntaan eikä mene myöskään opetuslautakuntaan. Voisiko adressin luoja vähän kertoa minne adressi menee sen jälkeen kun olette saaneet tarpeeksi nimiä? kiinnostaa vain. Ja muuten katsoin tuota adressin luojan laittamaa linkkiä iltasanomien juttuun. Etsiskelin mielenkiinnosta tämän tutkimuksen ja tutkimuksessa kuitenkin sanottiin, että pieni määrä läksyjä ei haittaa.
linkissä on myös opettaja-lehden juttu läksyistä ja sen tärkeydestä. Läksyt antavat siis perustan uusille aiheille ja myös auttaa muistamaan tunnilla opittuja asiota.
ette te voi olla noin laiskoja
siihen menee korkeintaan 2-3 päivää, jos te laiskat ette muuta tee kun istuskele vaan, nii on se tulevaisuus kyllä synkkä
Tunge se kasvio p*rseesees ku se ei hyödytä mitää
This comment has been removed by the site administration.
Reason for the removal: spam
luokalle jääminen?
This comment has been removed by the author of the petition.
Reason for the removal: vihapuhe
This comment has been removed by the author of the petition.
Reason for the removal: vihapuhe
| This discussion has been closed. |
ette ole tosissanne!