Puutarhaunelmia ei saa lopettaa!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Puutarhaunelmia ei saa lopettaa!.

Krista

14.09.2010 16:54

Jos Puutarhaunelmat lopetetaan menee meiltä harrastajilta ainoa kotimainen puutarhaohjelma, jossa tekijät tuntevat kasvit ja osaavat asiansa.

Puutarhaunelmat on ainoa kotimainen puutarhaohjelma, jossa näytetään puutarhoja eikä juontajan naamaa lähikuvana (vaikka Paula R-N onkin aina niin reipas ja hyväntuulinen), jossa katsojat pääsevät tutustumaan hienoihin yksityispihoihin ja alan harrastajiin sekä saavat oikeaa tietoa kasveista ja niiden hoidosta.

Ohjelma-aikaa ei tuhlata kokkaamiseen (kokkiohjelmat olkoot erikseen), tai pihan tuunaukseen tyyliin "tylsästä pihasta äkkiä isolla rahalla uudenlainen tylsä kallis piha".

Suru tulee puseroon, jos ensi kesä on Puutarhaunelmien viimeinen kesä.

Ne, jotka asiasta päättävät eivät tosiaankaan ole puutarhaharrastajia, sen näkee päätöksestä. Vain todellinen talikkoaivo jättää puutarhaharrastajat ilman omaa ohjelmaa. No ainahan on taivaskanavat internetin kautta. Ja yksi syy enemmän pohtia kannattaako maksaa televisiolupa, kun sieltä ei enää tule mitään katsottavaa :D

Raili Meskus-Mäkelä
Vieras

#2 Vissisti ei saa lopettaa!

14.09.2010 17:00

Jotain järkevääkin meille multasormille pitää tulla.

Kaikenlaisia sisustushömppiä tulee liikaa, niitä joutaa pois. Tätä ohjelmaa ei saa lopettaa!

Vanilja

#3 Suoraa palautetta lisäksi

14.09.2010 17:05

Laittakaapas asiasta myös suoraa palautetta Ylelle ja toivokaa samalla talviajaksi Puutarhaunelmien uusintoja:) En omassani hoksannut muistuttaa, että vaikka meitä ei ole puolta väkiluvusta olemme niitä, jotka maksavat teeveeluvan aika monen muunkin puolesta;)  Ja ne muut eli nuoriso näyttää jo helposti valuvan kaupallisille kanaville - jos meiltä viedään puutarhakin miksi enää maksaa lupia?

Sirpa

#4 Eikä lopeteta

14.09.2010 22:23

Ei taatusti saa lopettaa. Se on AINOA ohjelma, jonka haluan aina nähdä. Ainoa hyvä Suomalainen puutarhaohjelma. Noi muut voi kyllä lopettaa, jos jotain on lopetettava.

#5 Ei saa lopettaa

15.09.2010 09:03

Se on ainoa ohjelma, jota edes katson telkkarista. Toinen vaihtoehto on, että lopetan TV-luvan, kun ei ole mitään katsomista.

ykx harrastaja

#6 Puutarhaohjelma tavallisen ihmsen lompakolle sopivaa

20.09.2010 13:24

ja niin ettei itse ohjelmaa pätkitä moneen osaan, vaan yksi osio on yhden kerran näytettävä.. ei sellaista joka jää kesken ja jatkuu toiste. Toki lopputuloksia ajan päästä (esim. miten pihamme voivat nyt -aiheella) voi koota yhdeksi ja samaksi osioksi. Lisäksi itse en välitä puutarhaohjelmassa pikaruokaosioista, nenkin omaksi osiokseen, jos ovat tarpeellisia.

pyllerö

#7 Ylelle palautetta!

01.10.2010 14:53

Nyt kaikki kirjoittamaan Ylelle palautetta! TV-lupamaksut on hirmuiset ja vaadimme vastineeksi myös edes yhtä asiallista ei-kaupallista puutarhaohjelmaa!