Vastustamme oikeuden päätöstä palauttaa amerikanbulldoggi, sitä parvekkeelta roikottaneelle omistaja
Ota yhteyttä adressin tekijään
sikamaista
Törkeä tapaus
Kamalaa...
Oikeutta kaikille koirille!!
On myöskin on erittäin vakavaa miten eläinrääkkäykset mm.koriin ja kissoihin ovat kasvussa.
Eläinrääkkääjät on tuomittava vankilaan kärsimään teoistaan. On todella säälittävää ja surullista kuinka paljon pelkästään suomesta löytyy näin säälittäviä ihmisiä jotka ovat ottaneet koiran itselleen vain ja ainostaan oman egonsa jatkeeksi!!
Mitä voidaan tehdä koiran avuksi?
Ja sanon nyt jo heti tässä vaiheessa, että jos aiot vastata tähän jotain hävytöntä tai vitsailla vakavalla asialla, niin häpeä ja pidä huonot ja mauttomat jutut itselläsi! Joka nauraa toisen kärsimykselle paljastaa oman mielenlaatunsa ja henkisen köyhyytensä ihan kaikille!
Koiran kosto
Koiran kosto on kamala, siitä olen varma. Hyvässä lykyssä koira hyökkää kiduttajansa kimppuun ja puree kaulavaltimon auki.
Silmä silmästä.
Ja jos ko.herran koiran koulutus kyvyt eivät riitä kyseessä olevalle rodulle niin antaisi suosiolla sen pois.
Re: Mitä voidaan tehdä koiran avuksi?
#331: Valmiina koiran puolesta - Mitä voidaan tehdä koiran avuksi?
Itsekin mietin samaa, miten päätöksestä valitetaan? Voiko tuo jutussa mainittu eläintenvalvoja valittaa päätöksestä virkansa puolesta?
Koirakuristaja
Re: se sai mitä ansaitsi!
#43: Hän - se sai mitä ansaitsi!
ei taida olla tälläkään ihmisellä kaikki matot vintillä suorassa.Pitäs roikottaa tätä juippia 5 tuntia kettingissä kaulasta ja kysyä sitte uudestaan.
Julmaa eläinrääkkäystä!
Re: se sai mitä ansaitsi!
#43: Hän - se sai mitä ansaitsi!
Idiootti olet sinä. Koira ei ole SE. Taidat vain provota, tai sitten olet, TOTAALINEN ÄÄLIÖ. -mitä enemmän tutustuu ihmisiin, sitä enemmän pitää koirastaan-
Robottituomarin robottilakiin perustuva robottipäätös!
PERKELE!!!!
Re: vittu mitä mää luen.
#311: itse olen misantropisti, mutta silti. - vittu mitä mää luen.
Ei tommoinen mies ole enään ihminen! Sairas tapaus joka voitaisiin viedä ladon taakse ja lopettaa. Ihme pervo paska se on! Ei normi ihminen ala roikottelee ketään partsilta! Mieti vähän ennen kuin puolustelet tätä älypäätä!
Kerran satuttaa, satuttaa toisesti!!
Re: Re: Maailmanpelastajat taas liikkeellä
#276: Vieras - Re: Maailmanpelastajat taas liikkeellä
Onko jtn väliä joillain savimaja asukeilla jossain hevonpersiissä tai joillai köyhillä afrikan valtioilla kärsikööt mutta täällä asiat kuntoon ja eläimiä ei rääkätä typerykset.
Re: juuri
Taidakin olla ise saman lainen sairas paska...nautitko kun kuulet tämmöisiä juttuja häh!`Minkä vitun rangaistuksen tää älypää jota kohta lähen vatkaamaan sinne suomen turun perseen reikään turpaa niin paljon ettet tunne sitä kun näet on saanut? HÄH?!
| This discussion has been closed. |
Julmuus
On todella järkyttävää :(
Mun mielestä ainoo oikee rangaistus sille äijälle olisi roikottaa sitä samalla lailla...
Kuin voidaan koira takaisin tuollaiselle pedolle!!!
Kuinka oikeus voi päättää näin ei varmaan ollut koirallisia ihmisiä!!!:(