Suolakurkut pois hampurilaisista

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Suolakurkut pois hampurilaisista.

Ozzy Nic
Kouvola

#26 :DDDD

27.12.2007 19:31

'' Kuten esimerkiksi limonadin voi valita monista eri vaihtoehdoista, voisi suolakurkun vaihtaa "vapaaehtoiseksi"
ruoka-aineeksi, tosin ilman lisämaksua. ''

Ainakin kaikissa tuntemissani hampurilaispaikoissa suolakurkun saa pois jos vaan SITÄ TAJUAA PYYTÄÄ! Suolakurkun inhoajia ei ole sentään vielä yhtä paljon ku niitä ketkä valitsee juoman ruoan kanssa joten eikai nyt ne myyjät joka ikisestä lisukkeesta ala erikseen kysyä eikä niistä suurin osa varmaankaan osaa ajatuksiakaan lukea.
Lopettakaa se poraaminen ja sanokaa suoraan jos ette halua hampurilaiseenne suolakurkkua ni ainakin Hesburgerissa ja McDonaldssissa ne valmistaa sitten hampurilaisen erikoistilauksena ilman niitä...

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

11.07.2008 13:29


Antero Hänninen
Tukholma

#28 etikka hyi!!

11.07.2008 22:31

pitää tilata purilaiset ilman mausteita koska erityistilaukset tapaa mennä vituiks!! tulee tuplana!!
Markus Sjögren
Masku

#29

11.07.2008 22:46

''voisi suolakurkun vaihtaa "vapaaehtoiseksi"
ruoka-aineeksi, tosin ilman lisämaksua.''
Sä voit ite pyytää ettei niitä laiteta.
hannu h
turku

#30 hiiiohoi

07.01.2009 20:11

oottekos tietosii että saatte suolakurkunne,majoseeninne tai vaikka ilman pihviä jos pyydätte...vai oiskos se parempi esim.hesessä ku joutuisitte erittelemään mitä haluutte hamppariinne...vai onko se liian vaikeeta sanoo hamppari ilman suolakurkkuuu..
Markus Karjalainen
Salo

#31 Onko tässä nyt mitään järkeä?:s

07.01.2009 21:53

Ku meette sinne hampparibaariin ni tilaatte vaa sen hampparin ilman suolakurkkua! Turha adressi.
Jabe Asikainen
Espoo

#32

26.02.2009 01:12

Mäkin juusto burgerit on jo niin vitun onnettomia ettei niistä paree ottaa enää täytteitä pois, päin vastoin - pitäs lisätä niitä.
Simo Ahola
Kittilä

#33

08.07.2009 15:31

Ei hampurilainen oo hampurilainen ilman suolakurkkua.
Tero Kivinen
Helsinki

#34 Nam.

08.07.2009 18:24

Ensinnäkin suolakurkut ovat hampurilaisen suola. Toiseksi, hampurilaisen voi aina tilata ilman suolakurkkua, jos sattuu olemaan nirppanokka. Joudutte tietenkin odottamaan, mutta niin joutuisi myös tilanteessa, jossa jokaista hampurilaista varten asia kysytään erikseen. Valinta on selvä, odottaa erikoishampurilaistanne joka kerta viisi minuuttia tai nyppikää kurkut pois. Parempaa tilannetta ette tule koskaan saamaan, anteeksi vain. :)
Enni Pitkänen
Rovanniemi

#35 Tyksii, mutta lyhyt toimnepide kelpaa

16.09.2009 16:26


Lainaus:
"...Kuten esimerkiksi limonadin voi valita monista eri vaihtoehdoista, voisi suolakurkun vaihtaa "vapaaehtoiseksi"
ruoka-aineeksi, tosin ilman lisämaksua.Kysymys "Mikä juoma?", voisi yhtä hyvin
olla "Laitetaanko suolakurkkua?".Näin kaikki olisivat tyytyväisiä."

Toi mulle ainakin kävi. Mä kyllä ymmärrän tunteen, kun sellane limainen suola kurkku ilmestyy maukkaan hampparin välistä ja sit pitää repii se sielt välistä, joka sotkee kaiken.
Niiden poistamista, mä en kuitenkaan tahtois. Olis mukavaa, jos kuitenkin ihmiset voisivat päättää mitä väliin laitetaan tai ees tietää mitä sinne sotketaan. ;)
Vierasihku

#36 Re:

02.06.2010 17:33

McKurkku
Vieras

#37

20.08.2010 09:39

Ihmeellistä liioittelua tässä adressissa. Hampurilaispaikassa töissä olevana voin sanoa että aika vähän tulee tilauksia ilman suolakurkkua. Saman verran tulee tilauksia ilman sipulia, ilman sinappia, ilman tomaattia yms... Eli aika typerää olisi poistaa nimenomaan se kurkku kaikista hampurilaisista. Normaalijärjellä varustettu asiakas osaa tilata hampurilaisen ilman kurkkua jos ei kurkusta pidä.

k
Vieras

#38 ei prkl

19.01.2011 17:13

omnomnom suolakurkkua <3 ootte te melko laiskoja jos ette jaksa poimia niitä suolakurkkuja pois , sanotte vaikka tiskillä stna ettei laita suolakurkkua jos se on nii kauheetä poimia ne pois -.- VIDUN TYHMÄT !!!1

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

11.05.2013 06:14


kapiam

#40 Re: Juustohampurilainen

11.05.2013 06:17

  • Juustohampurilainen ilman kurkkua.Hampurilainen vai ateria?Hampurilainen.Ilman mitä?Kurkkua

 

vilho

#41 Re:

19.02.2014 20:45

#7: Katja Raunio -

et sinä suolakurkulle ole allerginen. Olet säilöntäaineelle jota niissä käytetään, mutta itse suolakurkulle et voi olla ;)


Vieras

#42

19.02.2014 22:27

Vaadin vaikki ainekset samalla vapaaehtoiseksi:

Mulle yks juustohampurilainen.
Tuleeko leipä?
Joo
Tuleeko pihvi?
Joo
Tuleeko juusto?
Ei.

 

mikidimaik

#43

26.06.2015 22:37

Jos minun hampparissa on suolakurkkuja noukin ne pois ja heitän pikaruokapaikan seinään. Ainakin siivoojille töitä.