Ei pakkorokotuslaille

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Ei pakkorokotuslaille.

pandemrix rokottamaton eufooria
Vieras

#576 juu ei näissä rokotteissa kannata halpaan mennä.

13.02.2011 23:54

Kun koko sikainfluenssa rokottaminen alkoi niin heti haistoin jonkin olevan mätää siinä. Olin täysin vastaan koko rokottamista vähän testatulla lääkkeellä. (jälkiseuraamuksista ja taudeista/oireista puhumattakaan!) Ja eikä aikaakaan kun jotain narkolepsiaa lapsilla alkoi esiintymään... Ties mitä muuta tulevaisuus tuo tullessaan?

Ja nyt kun olen lukenut että rokote saattaa hyvin todennäköisesti haitata hedelmällisyyttä tai lisääntymiskykyä se vain vahvistaa alku huoliani että se on rokotteen yksi lukemattomista vaaroista. Olen todella helpottunut että en ottanut rokotusta 19-20 vuotiaana.

Kuitenkin täytyisi löytää vahvempi lääke tai edes testata nykyistä paremmin.
Pakkorokotusta olen pystynyt hyvin pakenemaan ilman muuttamista. Pari kertaa käyny lääkärissäkin mutta ei mitään, ja jos kehottaisi ottamaan rokotuksen niin vastaisin yli kuolleen ruumiiini.

Hämmästyttävä persoona oli

#577 Re: Ei ehdottomasti

06.08.2011 17:12

#229: Marjaana Suonsilta - Ei ehdottomasti

Tähän viestin numero 229 kirjoittaja Marjaanaan oli hyvä tuttuni törmännyt. Parempi ettei näin netin välityksellä hirveästi kommentoi, mutta tuon tapaamisen perusteella voisi hyvin kuvitella, että kaikkien rokotteiden ottamatta jättäminen lienee jättänyt varsin negatiiviset jäljet. Tiedä häntä, oliko kyse sitten rokotteista vai ei...


Vieras

#578

13.10.2011 19:35

Pakkorokotuspykälä on ehdottomasti ja välittömästi poistettava terveydelle vaarallisten kemikaalien vuoksi. Influensarokotteet sisältävät esim elohopeaa ja alumiinia. Rokottaminen on osa lääketeollisuus ja lääketestausbisnestä ja ovat vastoin ihmisoikeuksia ja rikkovat lainmukaista potilaan itsemääräämisoikeutta.
Monet pätevät ja kuuluisat kansainväliset lääkärit pitävät rokotuksia sairautta suurempana vaarana,
Ja nykyään on monessa maassa mahdollista kieltäytyä rokotuksista.

Vieras

#579 Re: Valinta vapaa näin on

10.03.2012 21:00


Vieras

#580 Re: Re: Valinta vapaa näin on

10.03.2012 21:01

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

15.03.2012 08:34


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

19.03.2012 02:57


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

19.03.2012 02:57


RAMBO

#584 Re: Ajatuksia

10.07.2012 00:05

#451: Tuksu - Ajatuksia

Tuollaisia ajatuksia voin hyvinkin kuvitella jonkun TUKSU nimimerkillä kirjoittelijan päähän... :D

"Keskustelua on lähes yhtä huvittavaa lukea kuin ufo-fanaatikkojen foorumeita, joissa muutamat kylähullut ruokkivat toistensa mielikuvitusta kehitellen kaikenlaisia "salaliittoteorioita"."

Musta on vähintäänkin yhtä huvittavaa nähdä miten pitkälle koulujen opetusohjelmiin ja mediayhtiöiden linjoihin maailmankuvansa nojaavat tiedeuskovaiset voivat umpimielisyydessään mennä. Kannattaisi kiivetä pois laatikosta, tai uskaltaa ainakin kurkata reunan yli.

UFO:ja todellakin on olemassa, ovat käyneet täälläkin vähintään niin kauan kuin ihmiskuntakin on ollut olemassa. Skeptikot nyt ei usko ennen kuin itse näkevät. Paksukalloisimmat tuskin sittenkään. Pitää päästä ihan renkaita potkimaan ja koeajelulle ennen kuin alkaa mennä jakeluun...

HiDi Helena Wilhelmiina Helkkala

#585 Re: kummia nimiä

03.10.2012 21:22

#203: dorf - kummia nimiä

Anteeksi mutta mitä vi*tua?!?! Kuka idiootti on tämän postannut?
MINÄ olen Hidi Helkkala enkä mikään vi*un mielikuvitusolento!
Että ihan nyt voit sitten esittää julkisen anteeksipyyntösi.
Toi sun lause taitaa olla kunnianloukkaus?

HiDi Helena Wilhelmiina Helkkala

#586 Olen oikea ihminen

04.10.2012 16:26

Allekirjoitin sitte uudestaan tän, että jos mun nimi oli poistettu.
Kaikenlaisia urpoja täällä poistelee toisten allerkirjoituksia, stna.
Vois kattoo väestörek. sivuilta sitte seuraavaksi onko ko. ihminen olemassa. Mä odotan edelleen tuon henkilön yhteystietoja, kuka on väittänyt mua mielikuvitushenkilöksi. Minä tai poliisi ne mielellään ottaa vastaan.

Vieras

#587 Joukossa tyhmyys tiivistyy

12.12.2012 23:38

Tuota noin, isorokko on kokonaan poistettu rokotuksilla, ja monta tautia on saatu tilaan, jossa itse taudinaiheuttajaa edelleen esiintyy, mutta tauteja ei. Kaikki rokotuksien ansioita. Esim. jäykkäkouristusrokote on täysin typerää jättää ottamatta, sillä taudinaiheuttaja on maaperässä, ei ihmisissä. Jäykkäkouristusrokote on pelastanut monet sotilaat tämän seikan takia.

Monet rokotteet annetaan vastasyntyneiden, pienten lasten ja muiden immuunipuolustukseltaan heikompien takia, joille ei voida syystä tai toisesta (vielä) antaa rokotetta. Jos muut ihmiset ympärillä on rokotettu tauteja vastaan, ei myöskään nämä immuunipuolustukseltaan heikommat yksilöt sairastu. Jättämättä tärkeimmät rokotteet ottamatta, et siis vaaranna vain itseäsi, vaan myös nämä henkilöt.

Totta kai on ikävää, että joistain rokotteista on tullut haittavaikutuksia. Fakta kuitenkin on, että jos rokotteita ei olisi, eri tauteihin sairastuneita olisi isoja määriä enemmän kuin mitä heitä on nyt. Ja ihmisten tulisi ymmärtää se fakta, että vaikka näitä tauteja, joita vastaan rokotetaan, ei nykyään esiinny suuria määriä, taudinaiheuttaja silti löytyy. Jos rokotukset näin ollen lopetettaisiin, monet taudit puhkeisivat kukkaan uudelleen. Vain koska oma rokottamaton lapsesi on selvinnyt terveenä tähän asti, ei tarkoita sitä, että rokotteet ovat turhia, vaan sitä, että ympärillä olevat on tehokkaasti rokotettu. Lapsesi riski sairastua olisi huomattavasti suurempi, jos kaikki muut olisivat yhtä tyhmiä kuin sinä.
Ihan itse piru

#588 Re: Mikä tarkoitus näillä touhuilla on?

25.09.2013 05:13

#6: Mika Sarkkinen - Mikä tarkoitus näillä touhuilla on?

Olipa todella hyvä ja naseva kirjoitus vaikka vastaus tulee näin jälkijunassa. Olen tasantarkkaan samaa mieltä asiasta. Tekisin juuri samoin kuin sinäkin. Tuollaisia tyyppejä suomi tarvitsee, että oikeus toteutuisi jokaisen kohdalla.

MikäItsenäisyysEi Liittovaltiolle

#589 Pitää

04.01.2014 00:44

olla itsemääräämisoikeus

Vieras

#590

04.01.2014 01:37

Vastustajat voivat mennä jonnekin sademetsään hankkimaan itselleen jonkun eksoottisen tappavan taudin (ja jäädä sinne)sen sijaan, että vastustavat täällä ihmishenkiä pelastavia rokotusohjelmia.

Vieras

#591 Re: Re: onkohan oikeasti esim. sen nimistä kuin Ilse Palmunoksa?

24.07.2014 20:45


Vieras

#592

24.07.2014 20:46

Ilse Palmunoksa on todellinen henkilö,helvetin urvelot

Vieras

#593

04.03.2015 10:06

Hyva vaatimus, älytön laki!!

Vieras

#594

29.03.2015 19:12

Olen erittäin kriittinen rokottamista kohtaan. Käytän homepaattisia profylaksioita, ns. "rokotteita" itselleni ja lapselleni. Toivoisin tavanomaisten rokotteiden aiheuttaman immuniteetin laskun vähenevän lapsilla ja aikuisilla. Vaihtoehtoja hyvään terveyteen ja immuunipuolustukseen on, joissa ei riskejä, kuten rokotteissa.

Vieras

#595

12.07.2015 20:09

Pari vuotta sitten rokottivat td:llä ja tulin kipeäksi siitä. Ainakin mulle rokotteet aiheuttaa ilkeitä oireita.

Vieras

#596

20.07.2016 22:06

Vihaan pakkoa.
Pekka

#597 Re: Illuminati (maailmaneliitti) suunnittelee massamurhia

30.12.2017 00:43

#191: Tollo Peloton - Illuminati (maailmaneliitti) suunnittelee massamurhia 

Absolutely correct! Even more correct today seven years after your comment! :)

Asko

#598 Re: Re: Illuminati (maailmaneliitti) suunnittelee massamurhia

26.04.2020 11:06

#597: Pekka - Re: Illuminati (maailmaneliitti) suunnittelee massamurhia 

Jep, ja tänään he ovat lähempänä tätä päämäärää kuin koskaan ennen koronavirus paniikin takia. Odottakaahan, kun rokotteet tähän saadaan valmiiksi ja ihmisiä ympäri maailmaa aletaan pakkorokottaa WHO:n (Bill Gates) määräyksestä.

CORONA CUSETUS ☣ FALSE FLAK

#599 2010 INFLUEN$$A ☣ JA TAAS 2020 CORONA ☣ KU$ETUS

29.07.2020 03:59

 

 

*NY SE TAAS NÄHTIIN ET 10 VUOTTA AIKASEMMIN OLI SIKA INFLUENSSA ESPANJAN TAUTI NY VAA KÄÄRME INFLUENSSA KORONA MUKAMAS KIINASTA

 

TODELLISESTI KORONA KEKSITTIIN EEUUSSA JA KIINASSA TUSKIN OLI EES 1:*YHTÄKÄÄN SAIRASTUNUTTA (''MUTTA SITÄHÄ EI EEUU NETISSÄ NÄYKÄÄN'')

 

         ☣                    CORONA ON CUSETUS JA FALSE FLAK TEKOSYY SÄÄSTÄÄ RAHAA JA SULKEE KOULUT JA KUKAAN EI EES KUOLLU KORONAAN JA JOS SE OIS OLLU OIKEE TOI CORONA NIIN MIKS POLIITIKOT EI EES OLLU ITTE KARANTEENISSÄ TAI SAANU TARTUNTOJA TAI KÄYTTÄNY HENGITYS SUOJIA ?

 

CORONA OLI KUSETUS !   

 

 

Eemeli

#600 En usko hiviin koronaan taikka hepatiitit sun muut herbekset

11.08.2020 23:23

Tiiä vaikka hiviki ois vaa kusetus ku koskaan pysytty yhtäkään hiviä eristää ja näyttää paljaalla silmällä ja mikroskoopilla oo kukaan loskaan todistetusti virusta löytäny ja saman näkösiä ne on kaikki nuo flunssa herpes ja sun muut hivit