Vetoomus Meri-Rastilan, Kivinokan ja Vartiosaaren puolesta

Vetoomus Meri-Rastilan, Kivinokan ja Vartiosaaren puolesta / Tiedotteet / Ympäristöministeriö vahvisti Uudenmaan 2. vaihemaakuntakaavan / Kommentit

06.11.2014 06:07

Luokkajako haiskahtaa tässä päätöksessä, Kivinokka on ilman muuta "parempien ihmisten" lähellä oleva alue kuin Meri-Rastila. Perusteluja päätökselle voi ainakin perään kuuluttaa, että miksi Meri-Rastila ei sopinut kaavaan?

Hannu Ikonen

06.11.2014 09:12

Tsemppiä, toivottavasti valitukset menevt läpi ja Meri-Rastila pysyy virkistysalueena!

11.11.2014 09:32

Ainoa toivomme on säilyttää Meri-Rastilan metsä. Me vanhat olemme kyynisiä, mutta nuorille se on elämä. Terveysvaikutus on suuri myös. Itse koin siellä unohtumattoman joulunajan yksin 2013 kun hiljaistakin vielä oli. Voiko itselläni olla vielä elämää. Muutan pois Helsingistä jos toivo viedään, eli metsä
Itäkeskus vei elämäni

#4 Re:

11.11.2014 09:33

#3: -

13.11.2014 12:59

Meri-Rastilan muinaisrantaan suunniteltu rakentaminen voitaisiin toteuttaa metroradan-Vuotien muodostaman kuilun päälle ja reunoille. Viihtyvyys vain lisääntyisi liikennemelun vähentyessä, asunnot olisivat halvempia ja niistä olisi todella lyhyt matka metroasemalle. Pitäisi ottaa oppia Kalasataman ja Hämeenlinnan moottoritien rakentamisesta.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…