Tarvasmäen päiväkodin lakkauttamista vastaan

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Tarvasmäen päiväkodin lakkauttamista vastaan.

29.12.2014 10:12

Lapsenlapsen etua ajan, kodin lähellä turvallinen paikka.

29.12.2014 12:37

Hämeenlinna ei todellakaan loista lapsiystävällisyydellään näissä asioissa ja tiedotus on aina vain yhtä surkeaa, ei osata ottaa opikseen edellisistä tapauksista. Allekirjoitan ja toivon parempaa lopputulosta, kun aikoinaan itäpuolen ryhmisten kanssa!

30.12.2014 14:57

Erityislapsia ei juurikaan yksityisissä näe.....

30.12.2014 18:03

"Hyvä arki asuu Hämeenlinnassa."   ROFL, jos ei olisi niin kyyninen 'brändislogani'. :-(

30.12.2014 18:08

"Eriskummallista myös on, että palvelusetelin palvelukuvauksessa kerrotaan, että jos esiopetusta järjestetään, täytyy yksiköllä olla Espoon kaupungin hyväksymä esiopetussuunnitelma. "

Täällä virkamiehet saavat näköjään palkkansa copy-paste:aamalla suurempien kuntien lomakkeita ja asiakirjoja - lukematta niitä kunnolla läpi ja etenkin muokkaamatta tämän kunnan tarpeisiin.

Tunnen vahvaa myötähäpeää.

01.01.2015 13:18

Perheillä tulisi olla mahdollisuus valita käyttääkö kunnallista vai yksityistä palvelua. Tässä tapauksessa valinnan mahdollisuus otetaan pois, yrittäjän eduksi. Kaupungille tälläinen yksityisiin palveluihin ohjaaminen tulee toki halvemmaksi, mutta samalla on vaarana julkisten palveluiden rapautuminen. Onko se sitten viisasta, siitä voidaan olla montaa mieltä.

Vain julkisia palveluita käyttämällä ylläpidetään julkisia palveluita ja ehkäistään sitä, että ne pikkuhiljaa valuvat monikansallisten sijoittajien käsiin- ja valtaan.