Vetoomus Meri-Rastilan, Kivinokan ja Vartiosaaren puolesta

Vetoomus Meri-Rastilan, Kivinokan ja Vartiosaaren puolesta / Tiedotteet / Yleiskaavaluonnoksesta voi lausua mielipiteitä 27.2.2015 asti / Kommentit

asiantuntija?
Vieras

08.01.2015 13:19

Järjetön suunnitelma Vartiosaari-Ramsinniemi-Rastila !! Itäväylä on jo käytössä..miksi ihmeessä tuhotaan rannat ja saaristo!! ?? - Kustannuksetkin ovat valtavat! -Pitää ehdottamasti tarkisteltava uudelleen..! Ainutlaatuinen luonto tuhotaan jälkipolviltamme..! Todella harkitsematonta ja vastuutonta!

Vieras

08.01.2015 15:09

En olekaan kuullut tuosta 16. 12. päätöksestä. Onko se merkittävä, vaikuttaako se asiaan? - Masentavaa oli kävellä Ramsinniementietä ja katsoa uusia kerrostaloja jotka ovat nousseet kadun ja maailman pienimmän luonnosuojelualueen väliin. Kyllä täytyy ahtaa ahtaaseen ja tehdä ahdasta.
Hanna-Leena Ylinen
Adressin tekijä

#3 Re:

08.01.2015 16:11

#2: -

Päätöksen seurauksena kaavakartalta on jo poistettu aiemmassa yleiskaavaluonnoskartassa ollut asuinalueen levittäminen metsään. Tällä todennäköisesti haluttiin välttyä ilmiselvältä valituksen aiheelta.

Jos nyt esillä oleva yleiskaavaluonnos joskus toteutuisi, se kurittaisi Ramsinniemeä melkoisesti.

Stadin Järvinen

#4 Tuhlausta

19.01.2015 17:32

Tässä ei ole mitään järkeä nykyisen taantuman aikana . Säästöt ei näköjään koske niitä jotka hoitavat yhteiskunnan raha-asiota eli kansalaisilta kerättyjä veroja . Varmasti kaupungin päättäjät miettii kuumeisesti mihinkähän hölmöön näitä varoja tuhlaisi kun kaikkeen järkevään ja välttämättömään on tylsää pistää varoja . Eihän kukaan huomaisi  jos vaikka sairaalaa pistettäis korjaten . Touhu on kuin pikkulapsilla jotka haluaa joululahjaksi junaradan , maksoi mitä maksoi .

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…