Kirkkonummen kunnaneläinlääkäripalvelut säilytettävä

Arja -Maria Röpelinen

#1 Tervetuloa Kirkkonummelle!

30.01.2011 10:31

Seuraavaksi varmaan neuvolapalvelutkin siirretään toiseen kuntaan........
Sitä menoa pian kaikki asukkaatkin, niin.
Juha
Vieras

#2 Mikähän tämän adressin tarkoitus on?

02.02.2011 00:28

"Kirkkonummen kunnaneläinlääkäripalvelut säilytettävä"? Eikös nämä palvelut sitten säily edelleen, eihän niitä poisteta? Kyse on mielestäni lakisääteisestä palvelusta.

Toteutustavan muuttamisesta tässä lienee kyse. Onko sillä sijainnilla merkitystä? Kunnanraja on kuitenkin vain hallinnollinen viiva maastossa. Mielestäni tässä tapauksessa matka ei ajassa ole ollenkaan kohtuuton, jos vertaa muiden samankokoisten kuntien tilanteeseen Suomessa.

Tietysti jos adressin nimi olisi ollut vaikka "Kirkkonummen kunnaneläinlääkäripalvelut säilytettävä Kirkkonummella".....
Viile V
Vieras

#3 Re: Mikähän tämän adressin tarkoitus on?

28.02.2011 11:13

#2: Juha - Mikähän tämän adressin tarkoitus on?

Voi hyvää päivää Juha, mikä pilkun..viilaaja olet. Vai on adressin nimi väärä..Mutta asiaan, sijainnilla on väliä, todellakin. Ei lohduta että kunnanraja on vain viiva maastossa kun kuljetat eläimiä kauemmas hoitoon. Tämä kirjoituksesi on niin ****tä että en viitsi edes kommentoida tämän enempää. Et tajuaisi kuitenkaan.

Selviskö Juhalle mitään?

#4 Re: Mikähän tämän adressin tarkoitus on?

15.02.2012 23:43

#2: Juha - Mikähän tämän adressin tarkoitus on?

Sitten kun itse olet yöllä kuljettanut akuutisti sairastunutta kuolemanrajalla olevaa lemmikkiäsi 40 km, odottanut 6 tuntia vuoroa saamaan apua, saanut  bonuksena kenties kehnoa asiakaspalvelua, jättänyt sen rakkaan ja tärkeän eläimen henkihieverissä muutaman päivän ajaksi tehohoitoon ja maksanut 1-2 tonnin viulut, niin tietäisit mistä on kyse. Pikainen apu lähellä olisi muuttanut tilannetta. Diagnoosi oli tiedossa ja kiireellinen apu tarpeen, mutta kotikonstein ei pystynyt hoitamaan. - Onneksi potilas selvisi hengissä kaikesta huolimatta, ja onneksi oli vakuutettu.