Bratz nuket pois suomen markkinoilta!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Bratz nuket pois suomen markkinoilta!.

Bratz-faniii! 11.v joka leikkii bratzeil!
Vieras

#51 #51 huomautus vaan

30.07.2010 20:17

Ei huoramainen pukeutuminen johdu pelkästään nukeista!

syitä on kaikenlaisia esim. muut ihmiset,tv-sarjat, musavideot ja kaikki!

Jos vanhemmat onvat sitä mieltä että lapsi pukeutuu liian seksikkäästi/paljastavasti se voi olla kasvatus vika ,sillä vanhemmat voivat pukeutua itse liian paljastavasti!

 

 

haloo maailma on pahempaakin kun seksikkäät vaatteet esim mitä jos lapsi ei halua pukeutua 80-luvun muotiin ja haluu kuolla mikä on sitten pahempaa?hyökyaalto avaruudessako?:o

 

PS. Myydäänkö bratzei nyt sitten viel ulkomailla vai lopetettiinko se kokonaan?

PPS. Moxiet on rumia!

Nenna
Vieras

#52 Huhhuh.

10.09.2010 21:21

Itse leikin bratzeilla noin 9-vuotiaasta ja sitä jatkui 13-vuotiaaksi asti. Silti omaan nyt aikuisena mielestäni suhteellisen terveet elämänarvot. Ei olisi ikinä tullut mieleenkään haluta olla samanlainen kuin joku nukke.

Mutta ainahan se syy on vieritettävä joidenkin harteille kun mietitään miksi nykylapsien maailmankuva vääristyy :--------) Että siitä vaan, syyttäkää leluja.

Pim pom
Vieras

#53 Pim pom

17.01.2011 14:24

Tosi ihanaa että teidän vauvoista on tullut aikuisia. :)
PLÖTS

#54 EI POIS

10.06.2011 13:42

Tuotantohan lopetettiin vähäksi aikaa.. ja nyt Bratzejä on ilmestynyt taas, asiallisimpina. Minusta niitä ei tarvitse laittaa pois. Nehän on ihania nukkeja. :)
12vTyttöJokaOnBratzFani ;D

#55 Re: naisten bimboutus on koko kulttuurin tuotos, ei bratzien

17.07.2011 14:17

#25: Pia Liukkonen - naisten bimboutus on koko kulttuurin tuotos, ei bratzien

No yleensäkin lapset haluavat meikata koska he haluavat olla kuin äitinsä. Vanhempien pitäisi huolehtia omien lapsiensa pukeutumisesta! Bratzejä ei voi syyttää siitä että jollain pikkutytöillä on mini vaatteet. Ja bratzien ei ole tarkoitus ollakkaan 4-5 vuotiatten lelu jos he eivät erota mahdollista ja epämahdollista. Yleensä bratzejä ostetaan suomessa paljon ja yleensä ne joille ne ostetaan on 8-12 vuotiata.

Roosa98

#56 HEI AJATELKAA NYT NIILLÄ AIVOILLANNE!!

05.10.2011 07:30

#14: Johann Wolfgang Von Goethe -

Haloo!! Mää oon nyt 13 v ja leikkiny bratzeilla koko ikäni, enkä oo  ko joskus pienempänä (4-6v) halunnu olla ku Bratz. Mutta ettekö te rakkaat vanhemmat ymmärrä että vanhemmiten lapsetki kasvaa, eikä ajattele enään sillä tavalla! Ja sitä paitsi eikös se niin ole et te puette lapsenne sillonko ne on päiväkodeissa ja eskareissa, ja ostatte niille ite vaatteet vielä joskus nelos-luokalleki asti?!

Kyllä mun mielestä lapset saa leikkiä.  Se on totta et bratzeilla on paljon minihameita ja napapaitoja. Lapset haluaa leikkiä niillä koska ne on kauniita ja niillä on hienoja vaatteita. Bratzeista voi tulla lasten idoleita, ja haluavat olla kuin ne, mutta eivätkö päätekijät siihen ole te, vanhemmat, JOTKA SIITÄ PÄÄTÄTTE? Te voitte päättää mitä lapsi laittaa päälle ainakin 2lk:lle asti. Sitten he vielä leikkivät bratzeilla, mutta eivät ole kuin ne. Minäkin kerään vielä bratzeja, koska ne ovat uniikkeja omalaatuisiaan nukkeja, joilla on hienoja kuteita ja erilaisia hiuksia ja kasvoja! Mutta EN halua olla kuin ne!!!

Roosa98

#57 Re: Re: naisten bimboutus on koko kulttuurin tuotos, ei bratzien

05.10.2011 07:31


Vieras

#58 Re: #51 huomautus vaan

05.10.2011 07:33

I <3 Bratz

#59 Onko oikeus pilkata?

04.02.2012 18:05

Itse olen ainakin pienestä pitäen tykännyt Bratzeistä, mutta en ole kyllä ikinä yrittänyt matkia niitä. Minulla pienenä vanhemmat ja itseäni vanhempi serkkuni toimivat esikuvana, joten jos lapsi alkaa matkimaan jotain nukkea, niin ehkä häneltä puuttuu oikeanlainen esikuva! Ei ole mukava lukea tällaisia törkeitä väitteitä siitä, että nykynuoriso pukeutuisi seksikkäästi näiden nukkejen takia. Seksi myy ja sitä on yhä enemmän televisiossa ja etenkin musiikkivideoissa. Olen 15 ja en pidä irstaista vatteista, kuten monet muut ikäiseni. Lisäksi rakastan Bratzejä ja keräilen niitä, eikä se haittaa, jos nukeilla on paljastavia vaatteita.
oid

#60 häh

26.02.2012 17:18

miktä tarkottaa se et sanoo: allekirjoitan tai en allekerjoita??

Brätzit pukeutuu t-paitoihin ja leveelahkeisiin housuihin

#61 Hei ihmiset!

08.08.2012 00:08

En oo nähny ikin bratzii mil ois minihame tai napapaita enkä usko ennenku nään omin silmin!
BRZ!

#62 Lopettakaa!

08.03.2014 18:42

#1: Mika Rantala -

Sanon vaan, että tämä juttu pitäisi lopettaa, sillä MGA on tehnyt Bratzeista parempia Mattelin kanssa käydyn oikeuden jälkeen. Nykyaikaiset Bratzit ei käytä napapaitoja, vartalo on tehty isommaksi ja vaatteetkin ovat paljon käytännöllisimpiä. Minusta Bratz -nuket ovat jo edellisvuosina saaneet läksynsä ja tajuan, että nämä ex-seksipommit on ärysttänyt teitä.

Tässä kuva nykyajan Bratzeista.  http://bratzboulevard.files.wordpress.com/2013/01/picmonkey-collage.jpg


Vieras

#63 Re:

29.09.2014 11:30

... ... ... .

Vieras

#64

30.07.2015 16:29

 Mun mielestä se pahin esimerkki tulee niistä tv-sarjoista, joissa naiset pukeutuu paljastavasti, huutelevat v*tun h***aa ja kittaavat siideriä. Aika monet nuoret tytöt samaistuvat juuri tuollaisiin. Nykyäänhän Bratzien vaatteista on tehty peittävät ja meikkiäkin on vähennetty. Se on vain nukke, ja kyllä pikku lapsikin sen tajuaa, ettei ihmisellä voi olla isoa päätä tai mangasilmiä!

14v tyttö

#65 Mikä viddu on adressin laatian ongelmA

03.07.2020 16:42

Olen kohta 14 v ja leikkiny bratzeillä sielt  6v--> eikä niissä oo mitään mikä sais mua aatteled et hei mitäs jos mäki oisin noin sexy huo*a pissis ite tykkään tehä niille vaatteit ja leikkii ja keräillä koska ne just opettaa että erilaisia ihmisiä vaan on mun oma lemppari on tumma ihoinen sasha kun niillä kaikilla on uniikki tukka ja ihonväri ja meikit ja kaikki