Vastustan tiettyjen koirarotujen kieltolakia
Ota yhteyttä adressin tekijään
Laumanvartioita tarvitaan
voi v*ttu mitä p*sk**
Voi voi Perttiseni
Luikkiko osa tänne..
Re: Ennen Dogo argentino ja nyt AB
#24: Hani - Ennen Dogo argentino ja nyt AB
joopajoo,olen lusinut väkivaltarikoksista ym.vapauduttuani elämääni tuli pitti,ja se rauhoitti kummasti tätä miestä.eli minun kohdalla tämä "tappajarotu"on terapeuttisessa mielessä toiminut paremmin kuin mitkään pirun linnat jne.minulla on 2 vuotias lapsi.jätän kyllä poikani koiranikaa kahdestaan leikkimään.mielummin kuin yhdenkään hihhulikansanedustajan seuraan joka vihaa koiria.killer dogs rules.!!!!!politiks are not,very cleaver,and not humanbeings eeder by the way.
Siinä teille...
Re: Omistajan vastuulla
Sellaista tilannetta että koira puree, ei saa edes esiintyä.
Omistajiin, kouluttajiin, myyjiin, kasvattajiin ei mikään tehoa, koirat pois niin jo loppuu muutkin ongelmat.
Re: pitäisikö ihmiset myös kieltää...
#303: mika - pitäisikö ihmiset myös kieltää...
Ihmisiä tarvitaan, koiria ei tavallinen ihminen tarvitse. Työkäyttö on asia erikseen.
hyvä laki olisi.
Re: joo persiistä koko juttu
#9: kaikenkokoisia omistanut - joo persiistä koko juttu
pienet rakit saa häädettyä yhdellä potkaisulla, ne on ihan vaarattomia, isompiin joutuu jo käyttämään kättäpidempää ja voi siinä lähteä henkikin koiralta...
Re: Hullun hommaa
Olen ollut tekemisissä kahden Dogo Argentiinon kanssa ja rauhallisesmpia koiria saa hakea. Edes riehakkaalle pennulleni ne eivät näyttäneet mitään negatiivista kun pikkukoira lähes roikkui toisen Dogon huulessa. Joten näillä koemuksilla,, mitä dogoista on, pidän ko rodun kieltämistä järjen vastaiselta.
pois moiset rakit
painajainen
Turha laki
Hyviä uutisia kaikille
mitäs tämä sitten tarkoittaa?
Re: Re: HEMMILÄ ON PERUNUT LAKIALOITTEENSA
juu
Siinä on mies jolla on pääkuori tehty niin ohkasista aineista,että tyhmyys läpi paistaa.
This comment has been removed by the author of the petition.
Reason for the removal: Koiravastainen spämmäys ei kuulu tähän adressiin.
| This discussion has been closed. |
Omistajan vastuulla
Minkä takia ihmisiä jotka käy toisten kimppuun ilman syytä ei panna piikille, niillä kuitenkin järki pitäisi toimia. Koira hyökkää ihmisen kimppuun niin se on heti henki pois.
Ajatelkaa oikeasti !!