Ei Talvivaaran purkuputkelle - Nuasen ja Oulujoen reitin puolesta

Ei Talvivaaran purkuputkelle - Nuasen ja Oulujoen reitin puolesta / Tiedotteet / Kuuleminen Talvivaaran purkuputki / Kommentit

Kärpäsenäkatossa

#1 Muistelua

17.02.2015 10:27

Talvivaaran konkurssipesän asianajotoimiston valinta on mielenkiintoinen, sillä Googlauksella löytyy tällaista tietoa, että se on edustanut muitakin rikollisia ja korruptoituneita suuryrityksiä maailmassa, kuten Goldmann Sachsia ja Siemensiä.

Heinonen emoyhtio juridia butzow yhdistyy maailman johtaviin liikejuridiikanasianajotoimistoihin kuuluvan eversheds internationalin kanssa.

Siemenssillä oli jokin korruptio juttu! Goldmann Sachs on rikkaiden Bilderberg maailmanvaltiaiden hallitsema pankki, joka osallistui mm. Kreikan EMU-tilastojen peittelyyn 150 Miljoonan Dollarin korvauksella. Eli joka johti osaltaan tähän nykytilanteeseen jossa Kreikan Euro Ero on lähellä ja maailmantalouden kaatuminen myöskin. Saksalais, Ranskalais, ja Sveitsiläispankeilla on edelleen suuret saatavat Kreikka VELOISSA, sen takia ne Angela Merkel, ja Hollande ovat niin " huolissaan Kreikan erosta eurosta". Elämme siis historiallisia aikoja.. Tsemppiä sinne taisteluun Korruptiota vastaan, syyllisiä ovat myös silloiset Talvivaara-ministerit, kuten ympäristöministeri Lehtomäki (Kesk.), kauppa-ja teolllisuusministeri Pekkarinen (Kesk), ja Pääministeri Vanhanen(Kesk.), ja valtiovarainministeri Katainen (Kok.) Kummallisesti ovat häipyneet kuka minnekin.