Kotipizzan jauhelihakastike sellaisenaan takaisin

Kotipizzan jauhelihakastike sellaisenaan takaisin / Tiedotteet / Legandan paluu – Kiitos kuuluu sinulle‏ eli ILMANEN PITSA / Kommentit

18.02.2015 18:50

Mulle tulikin jo toi koodi, mutta on harmikseen tarpeeton kun en käytä kotipizzan verkkokauppaa, vaan käyn ihan paikanpäältä hakemassa, yritin kysellä kotipizzasta että saisiko jolloin muulla tavalla mutta ei ole vastausta tullut.

#2 Re:

19.02.2015 05:17

#1: -

Voit ostaa verkkokaupasta ja hakea paikanpäältä. Onnistui helposti.

20.02.2015 00:34

Itse tilasin verkkokaupan kautta koodilla jauhelihapitsan 1/2 juustolla, joten verkkokauppa muutti pitsatilaukseni perfetaksi, eikä verkkokauppa osannut itse vähentää 7,50€ koodia/lahjakorttia perfetan loppusummasta. Joten soitin ko. Kotipizza-ravintolaan HETI verkkokauppatilauksen tekemisen jälkeen ja selitin tilanteen. Heillä näkyi, että olin koittanut vähentää tilauksesta 7,50€ lahjakorttia ja puhelinsoitto selvensi tilanteen ja sain pitsani ilmaiseksi ongelmitta.

KANNATTAA SOITTAA SIIHEN KOTIPIZZA-RAVITOLAAN, JOSTA VERKKOKAUPPATILAUKSEN ON TEHNYT, JOS VERKKOKAUPPA EI TOIMI TÄYDELLISESTI SYYSTÄ TAI TOISESTA.

T:Kirsi