Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta! / Tiedotteet / Shabbat Shalom, שַׁבָּת שָׁלוֹם, Peaceful Sabbath! : )) / Kommentit

Vieras

31.05.2015 20:05

Vaikea on lähteä Juhanin kelkkaan. Eikös mies mm. postettu KD:stä suustaan päässeiden sammakoiden vuoksi? Siunaus ja kirous ei saa lähteä samasta suusta. En tiedä mitä Juhani tuossa nyt ajaa takaa loppujen lopuksi. Mitä tulee Jeesus Messias Nasaretilaiseen, niin eikös rabbit hyvinkin tiedä, että Jesaja 53. tarkoittaa Jeesusta. Ja juuri siksihän se jätetään tietääkseni väliin profeettoja luettaessa. Olin Maailma Kylässä-festareilla ja se on kylläkin kovin valitettava virhe ollut, jos todellakin Israel on ollut poissuljettu niin, ettei ole saanut itseään esillä pitää.

Vieras

02.06.2015 18:13

Olen lukenut Israelin Ystävien Shalom-lehteä n. vuodesta 1993 lähtien. Myöskin pääkirjoitukset. En ole havainnut niissä mitään israelvastaisutta. Vakkuri on ehkä taidottomuuttaan toistanut pääkirjoituksissaan useitakin kertoja, että "vain Jeesus pelastaa." Senhän tiedämme toistamattakin. Tämä ilmeisesti on ärsyttänyt Juutalaistoimistoa ja juutalaisia seurakuntia. Juutalaistoimistohan on vaatinut yhteistyökumppaneiltaan ( " Neliapila " = ICEJ, Karmel-yhdistys, Gesher Hajetsia, ja Israelin ystävyysseura ) sitoumuksen, etteivät ne evankelioi juutalaisia. Ts. raha ja apu kelpaavat, evankeliointi ei. Nämä järjestöt siis tekevät juutalaistyötä "sammutetuin lampuin". Kun Israelin Ystävät avoimesti ja julkisesti evankelioi juutalaisia, on tämä näköjään yhä edelleen "pahennus juutalaisille". Juutalaistoimisto ja juutalaiset seurakunnat eivät siis suoranaisesti hyökkää Israelin Ystäviä, vaan Jeesusta vastaan. Onhan heillä edelleen "peite sydämensä päällä". Tietääkseni näin eivät tee läheskään kaikki uskonnolisetkaan juutalaiset, vaan ainoastaan joku kiihkoileva osa.
Näin ollen en pidä tarpeellisena Israelin Ystävien anteeksipyyntöä juutalaisseurakunnilta. Pyytää nyt anteeksi sitä, mihin Jeesus on meitä selvästi kehoittanut!!! Korkeintaan joku selittävä kirjoitus joltakin muulta kuin Vakkurilta.
Timo Tamminen, PORI

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…