Oulun Kulttuuripesulan tilat säilytettävä

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Oulun Kulttuuripesulan tilat säilytettävä.

ongelmia riittää

#1 Kulttuuripesula

16.03.2011 17:54

Suomalainen kulttuuri on pesuntarpeessa.Järjen tai viisauden köyhyyttä ei pidä arvostaa,tai suvaita.Ympäristöongelmat lisääntyvät ja ilmansaastuminen on kova puheenaihe ollut,kuinka näitä voitaisiin torjua.
Baletinopettaja

#2 Tanssisaleja tarvitaan!

16.03.2011 22:29

Oulussa on muutenkin pulaa tanssisaleista. On tanssinharrastajille paha takaisku, jos neljä hyvää tanssisalia jäävät pois käytöstä. Kaupungin pitäisi antaa tukea, kun joku rakentaa saleja vastaukseksi tanssin huutavaan tilantarpeeseen.

#3 Kannanotto

16.03.2011 23:10

Oulun Kulttuuripesula tarjoaa toimintatilat monille pienyrityksille sekä yksityisille käyttäjille ja siis sitä kautta tanssin- ja musiikinharrastajille aina taaperoista aikuisiin, oli se tanssi- tai musiikkilaji melkeinpä mikä tahansa ! Olisi sääli jättää näin monien tanssikoulujen sekä musiikkikoulun oppilaat käytännössä tyhjän päälle, taidokkaista työntekijöistä puhumattakaan.
tanssijan äiti
Vieras

#4 Balettiko kilttien tyttöjen elitttiharrastus?

17.03.2011 08:16

Baletin harrastamiseen liittyy paljon stereotyyppisiä kuvitelmia. Kuitenkin harrastus antaa lapselle paljon enemmän muuta kuin "varpaillaan sipsuttelua". Kasvavan lapsen elämään mahdollisuus toimia pienessä ryhmässä ja oppia tulemaan toimeen ryhmän muiden jäsenten kanssa yhteisen tekemisen ja oppimisen äärellä on äärimmäisen tärkeää. Nykyinen koululumaailma opettaa enemmänkin selviytymään laumassa tai syrjäytymään siitä kuin oppimaan vuorovaikutuksen käyttämistä ja nauttimaan yhteisestä oppimisesta tasavertaisina ryhmän jäseninä. Oman kehon tuntemuksen lisääntymisen kautta myös toisten ymmärrys lisääntyy. Monipuolinen kehittyminen harrastuksen parissa edellyttää kuitenkin toimivia tiloja ja pitkäkestoista toimintaa samassa (pienessä) ryhmässä. Niin kauan kuin koulumaailma on nykyisen kaltainen me vanhemmat joudumme hakemaan lapsillemme muita vaihtoehtoja, joissa voi kehittyä ihmisenä. Jokaisella lapsella pitää olla mahdollisuus saada kokemuksia hyväksytyksi tulemisesta sellaisena kuin on ja kehittää näin tervettä itsetuntoa aikuiselämää varten.
Ei voi ymmärtää

#5 Lyhytnäköistä

17.03.2011 10:30

Toivottavasti tilat saavat jäädä nykyiseen tarkoitukseensa. Täällä Oulussa on muitakin tanssia tarjoavia toimijoita, jotka tarvitsevat kipeästi lisää/uusia tiloja. Miten voidaan toisesta päästä jättää tiloja heitteille ja toisesta päästä etsiä uusia. Hölmöläisten touhua.
seikku

#6 oulun kulttuuripesula säilytettävä

20.03.2011 09:41

ehdottomasti:) että nuoretja aikuiset voi harrastaa!!! ja työpaikat säilyy opettajilla

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…