Suomen Kennelliitto: sano EI Maailmannäyttelylle Kiinassa 2019

Vieras

Eläinten kohtelu varsinkin koirien syömiseen liittyvät asiat

Vieras

En halua koiria kidutettavan, eikä muitakaan eläimiä. Kiina on brutaali maa ja kohtelee myös ihmisiä huonosti.

Vieras

Eläimillä ei ole mitään mahdollisuuksia ihmisten julmuuksien edessä.

Vastustan eläinten julmaa kohtelua

Vieras

Ei koiria barbaarien joukkoon. Sellaiseen maahan, joka syö koiria, ei saa mennä koirien kanssa. Ehdoton ei!

#131 Ei koiria Kiinaan.

Ei missään tapauksessa Kiina, jossa syödään koiria saa järjestää näyttelyä.

Vieras

En hyväksy mitään eläinten aineentelista. En myöskään kennelliiton suosimaa "rodun jalostamista". Ystävällisyydellä :)

Vieras

Ei koiranäyttelyä Kiinaan, jossa syödään koiria.
anna

#134 Re:

#95: tsirp -

juuri näin!

Vieras

Mediassa ollut Kiinan koiransyönti juhlat ovat kauheita.

Allekirjoituksia kaivataan.

Vieras

Jotain näkyvää täytyy tehdä, jotta koirien kidutus loppuu!
Ella SIkiö, Savonlinna

#26: -

Kiina on maa, jossa eläinten oikeuksista ei piitata lainkaan. En koskaan osta mitään kiinalaisia tuotteita ja ilmoitan aina perustelun. Törkeää elinten kohtelua pidetään siellä normaalina, mutta se on kaukana eläinten kunnioittamisesta suomalaisen mittapuun mukaan. Eipä silti, ei siellä ihmisoikeudetkaan kovin hyvin toteudu. Ihmisen on kuitenkin helpompi puolustautua ja pyytää apua. Eläin on Kiinassa lainsuojaton.

paha maa

#139 Julmaa!

Allekirjoitettu! Boikotoin Kiinaa aina kun mahdollista, myös tässä asiassa! Tyttölasten ja eläinten kohtelu on käsittämättömän julmaa ja raakaa, iso osa väestöstä elää alkukantaisissa uskomuksissaan sekä kykenee järkyttäviin julmuuksiin toisia elollisia kohtaan. Heidät määrittelee se tapa, jolla kohtelevat yhteiskuntansa heikoimpia. Sairasta!

Vieras

Ehdottomasti emme saa mahdollistaa suurta taloudellista hyötyä Kiinalle! Näyttely toisi koiraihmisiä rahoineen, muita turisteja ja julkisuutta eikä tämä maa ansaitse mitään positiivista! Kaikkinainen eläinten kohtelu siellä, alkaen siitä että myytävään kosmetiikkaan vaaditaan eläinkokeet, on täysin alle kaiken arvostelun! !!

Vieras

En pysty käsittämättömän Kiinassa tapahtumaa julmuutta koiria kohtaan.Sairasta,ihan oksettaa!!!

Vieras

En halua, että maa, jossa hitaasti kiduttaen ja elävältä nylkien tapetaan koiria muka herkkuruuaksi, saisi järjestää koiranäyttelyjä minkäänlaisia, sairasta sanon minä!

Vieras

Edes Aadolf ei olisi yrittänyt järjestää aikansa Saksassa juutalaisten missikisoja. Miksi me tekisimme niin?

Vieras

Hyvä juttu. Ei tämmösiin maihin voi koiranäyttelyä järjestää.

Loppu eläinrääkkäykselle -NYT!

#146 Re: Julmaa!

#139: paha maa - Julmaa!

"Heidät määrittelee se tapa, jolla kohtelevat yhteiskuntansa heikoimpia."

Kyllä, kuten meidät kaikki voi määritellä tämän saman periaatteen mukaisesti -on siis aika toimia julmuutta vastaan!

Vieras

Koirien epäinhimillisen kohtelun vuoksi.

Vieras

On itsestään selvää, että tälläinen asia tulee nostaa pöydälle. Samoin Kiinassa kohdellaan kissoja. On hyvä että jostain nurkasta aletaan valottamaan asiaa ja saamaan tätä asiaa kansainvälisesti kuuluville. Suomen on ehdottomasti boikotoitava kisaa.

#149 Lisätietoja uupuu

Lisätietoja kaipaisin ennen allekirjoitusta, toimitetaanko tämä Kennelliittoon ja kenelle sekä milloin?

Kaikkien koirien puolesta

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…