Ilmastonmuutos on jo tässä - faktaa Epämiellyttävä totuus-elokuvassa

Anni Ylönen
Kuopio

14.10.2007 03:35

Minkähän takia tätä ei sitten muille eduskuntaryhmille luovuteta? Vihreäthän ne eniten luonnon puolella ovat olleet tähänkin asti, ei kai heitä tarvitse vakuuttaa mistään (ellei sitten ihan vaan heidän puolueohjelmansa tms. tueksi tätä adressia luovuteta, mutta silti muillekin puolueille varmaan kannattaisi luovuttaa).
Karolina Itäinen
Helsinki

#2 :)

26.10.2007 13:09

Tässä adressisssa puhutaan asiaa!
Iris Westman
Pertteli

18.11.2007 10:25

Itse olen nähnyt kyseisen elokuvan kun koulussa näytettiin. En olisi varmastikkaan muuten katsonut, mutta olen nyt iloinen että näin kyseisen elokuvan. Siinä oli hyvää tietoa, mutta se ei ollut liian raskasta katsottavaa, koska siinä oli myös vähän huumoria. Suosittelen kaikille iällä ei niinkään ole väliä.
kansanedustaja

#4 Tästä on puhuttava julkisesti!

30.03.2015 13:28

Jos et vielä tirennyt, niin tutki asiaa http://vartiopaikka.blogspot.fi/2013/02/hohoo.html

KYRPÄ

28.05.2020 03:13

x      

ILMASTON MUUTOS EI PIDÄ PAIKKAANSA JA ON KUSETUS KOSKA INTERNETIN VIHA PUHE KUULEMMA SAASTUTTAA MUTTA AUTON RENKAIDEN POLTTAMINEN NUOTIOLLA KUULEMMA EI SITTEN SAASTUTA ?

VIHER VASUT DIISSEL MOGULIT HALUU VAAN LISÄÄ LIKSAA JA KORKEEMPAA HINTAA ÖLJYSTÄ JA ILMASTON MUUTOS FOLIOHATTU TEORIA VAAN TEKOSYY NOSTAA BENSIININ LITRA HINTAA !