Vaadimme Poriin toimivaa eläinlääkärin päivystyspalvelua.

Vaadimme Poriin toimivaa eläinlääkärin päivystyspalvelua. / Tiedotteet / Adressia muokattu. / Kommentit

Vieras

30.12.2015 10:29

Jouduimme viemään koiramme vuosi takaisin keskellä yötä päivystykseen. Koiralla märkäkohtu, joka onneksi alkoi vuotaa ulospäin. Lääkärin tyly kommenntti oli, että tämä on llut jo pari päivää.Koira käyttätynyt täysin normisti..mistä olisi voinut tietää. Leikkaukseen otti heti (klo 23) ja sanoi että koiran voi noutaa seuraavana iltana. Minä koiraa hakemaan seuraavana iltana...ompeleet järkyttävät ( haava kursittu kokoon miten sattuu ), ei kipulääkkeitä, vain antibioottia.Ei kuulemma tarvitse kipulääkkeitä!!??? On se ihminenkin kipee, jos vatta avataan. Jälkitarkastuksessa kommentoin haavanalueelle tullutta pattia, oli kuulemma vaan turvotusta. Nyt koiralla on kolme tyrää leikkausalueella...miten noin meni omasta mielestä.??? Lasku oli kuiten yli 600€. Noita hintojahan ei ole missään näkyvissä, vaikka pitäisi olla..