Pelastetaan Iso-Lamujärvi

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Pelastetaan Iso-Lamujärvi.

10.08.2011 10:28

Lamujärvi on upea järvi kuivalla Pohjanmaalla. Sen ympäristöä ei saa pilata turpeen nostolla. Suomessa riittää turvesoita sellaisilla paikoilla joissa ne eivät pilaa vesistöjä jos nyt turvetta on pakko jostain nostaa. Sirkkaliisa Virtanen
wagnerille

#27 Re: Kivihiilessäkö suomen tulevaisuus??

16.09.2011 16:20

#25: wagner - Kivihiilessäkö suomen tulevaisuus??

Lähdetäänkö siitä että siivoatte ensin sitten ne -80 luvun jäljet ja jatketaan sitten. Taitaa vaan rahat loppua.

iso-lamujärvestä palo allas

#28 mitä p´´´´aa

11.12.2011 15:33

on se jo hommaa ku ei saa turvetta. tuottaa hyvä se on teijän sanoa ku on aikaa ja rahaa mökillä ryypätä ja rellestää.

02.08.2012 13:24

Suomea on arvosteltu turvehankkeista useammassa Euroopan maassa mutta Suomi vaan jatkaa itsepäisesti
turvehankkeitaan. Olisi ehkä aika luopua siitä nelön sisällä pyörimisestä ja katsoa asiaa tosiseikan pohjalta elikkä hyväksyä että turvehankkeitten hinta on tuhoutunut luonto joka ei uusiudu koskaan.

02.08.2012 13:29

Olisi todella sääli että hyvä virkistysalue ja kalastusalue pilattaisiin lyhytkatsoisella päätöksellä. Turve ei ole uusiutuva lunnontuote joten pitäisi päätöstentekijöiden myös ottaa huomioon luonnon tuhoutuminen kun asiaa harkitaan. Monet järvet hävitettiin aikoinaan kuivattamalla ja tuhoamista halutaan jatkaa turvetuotannon perusteella. Uusiutuva energiapolitiikka on parempi ratkaisu kaikille , niin ihmisille ja eläimille, pidemmällä aikataululla.
MATUIL LISÄÄ ELIN TILAA SUOMEEST

#31 SUO KUOKKA JA JUSSI

02.04.2020 23:28

OIS VAA OLLU TÄLLÄSII JEESUSTELEVII ADDRESSEI SILLOIN KU SUOT AIKOINAAN KAIKKI HELSINGIST HÄVITETTIIN ...